Gå til innhold

Den store kjoletråden! :P


ooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"I tilfelle vi blir invitert på kalas med rikinger og megayatchfolket"-kjolen min :p

Samt et par gamle bilder fra tynnjere og rumpeløse dager, henholdsvis valentine og Halloween.

Den røde var driiiiitlekker!!! flotte bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Jessica Rabbit ja, kjøpt på Standard leke og kostymebutikk :p håret er sprayet oransje. Kjæresten min har en "liten" greie for henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

post-22439-14440940339311_thumb.jpg

Her er siste tidens "bruk". Haha. Gikk med den 3. og 4. i konfirmasjoner og nr. 2 går jeg sikkert med på gullruten på lørdag siden jeg ikke har fått den hvite tilbake enda :shifty: skal se om jeg får tatt bilde av de andre jeg har en dag. ELSKER å gå med kjole (men blir mest brukt hjemme når man er avholds... haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før var jeg kjent som hun som alltid var på byen, og ALLTID hadde på seg kjole, gjerne så korte kjoler som mulig. Så ble jeg gammel, kjedelig, og fant ut at det var utrolig upraktisk med lårkorte kjoler. Så nå går jeg for det meste i tights. Men har alltid på meg hæler da!

Disse bildene er tatt for et års tid ++ siden. Jeg er visst glad i blonder jeg.

post-25736-14440940425038_thumb.jpg

post-25736-14440940425539_thumb.jpg

post-25736-14440940425777_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...