minimjau Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Haha. Jo flere baller jo bedre. Hahahaha! Er det bare jeg som ler av dette? Og tenker på helt andre baller ofc. Omg, jeg må ha luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 HAHA! Tenkte ikke feil nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHHH Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 hva med en haug med golfballer? kan man bare ligge på gulvet og rulle rundt. I'm in!!!!!! Lloyd, Kirill W. og VegarL 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kirill W. - funka foamrolleren du kjøpte her bra? For hard/for myk? Skal kjøpe en snarest, men synes de fleste blir for dyre som f.eks. "the grid" osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 noen som vet om dette kan ha noe effekt på karpaltunnelsyndrom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Kirill W. - funka foamrolleren du kjøpte her bra? For hard/for myk? Skal kjøpe en snarest, men synes de fleste blir for dyre som f.eks. "the grid" osv. Jeg syns den er akkurat passe, men den kunne fint ha vært litt hardere. Det letteste er nok å bare lage en selv med PVC rør, gaffateip og liggeunderlag. Den butikken jeg kjøpte den fra har forresten helt fantastisk customer service. De hadde ikke min størrelse i de løfteskoene jeg bestilte, så de tilbydde meg disse til samme pris selv om de egentlig koster 350kr mer. Lloyd og Kavring 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaTa Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Går det ann å rulle på seg muskelknuter eller? Brukte en lacrosseball endel oppetter en vegg igår, på øvre del av rygg, og det kjennes ut som at jeg har flere/større muskelknuter der nå Det er drastisk mer ømt, og nesten så jeg kan klype tak i knutene lissom:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Går det ann å rulle på seg muskelknuter eller? Brukte en lacrosseball endel oppetter en vegg igår, på øvre del av rygg, og det kjennes ut som at jeg har flere/større muskelknuter der nå Det er drastisk mer ømt, og nesten så jeg kan klype tak i knutene lissom:S Etter en heftig behandling er det vanlig å bli ganske støl i musklene, se om det går over i løpet av et par dager TaTa og Lloyd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Første gang jeg var hos fysioterapeut med ryggen kjentes det ut som om noen hadde brukt ryggen min som boksebag. Dette er helt vanlig, husk på at musklene får en del trøkk når du holder på slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Noen som har bestilt foamroller på Ebay? Og eventuelt har en kjøper å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det har jeg! Kjøpte ganske nøyaktig denne fra denne selgeren: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380714492613 Og dersom du hypotetisk sett skulle finne på å spørre om de kan sende den som gave for å unngå toll, så skulle ikke det by på noen problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Noen som har bestilt foamroller på Ebay? Og eventuelt har en kjøper å anbefale? Jeg kjøpte min herfra: https://www.strengthshop.co.uk/miscellaneous-products/high-density-60cm-foam-roller.html https://www.strengthshop.co.uk/miscellaneous-products/eva-foam-roller.html https://www.strengthshop.co.uk/miscellaneous-products/eva-pvc-foam-roller.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg kjøpte min herfra: https://www.strengthshop.co.uk/miscellaneous-products/high-density-60cm-foam-roller.html https://www.strengthshop.co.uk/miscellaneous-products/eva-foam-roller.html https://www.strengthshop.co.uk/miscellaneous-products/eva-pvc-foam-roller.html Får ingen av linkene til å fungere AngryJess 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det har jeg! Kjøpte ganske nøyaktig denne fra denne selgeren: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380714492613 Og dersom du hypotetisk sett skulle finne på å spørre om de kan sende den som gave for å unngå toll, så skulle ikke det by på noen problemer. Men dette er vel en rumbleroller? Er ikke de ENDA vondere? Hvis jeg skal bestille fra Iherb så ser jeg eventuelt etter en litt billigere variant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gymgrossisten har tilbud på denne. Tror den er bra og en god del billigere enn rumble roller fra myrev. Oslojenta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gymgrossisten har tilbud på denne. Tror den er bra og en god del billigere enn rumble roller fra myrev. Ooh, men de med "tagger" på ser så fryktelig vonde ut Jeg er stiv og støl herfra til månen (sånn omtrent:p) så tror jeg må begynne litt roligere høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg kjøpte min på G-Sport:)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Men dette er vel en rumbleroller? Er ikke de ENDA vondere? Hvis jeg skal bestille fra Iherb så ser jeg eventuelt etter en litt billigere variant Nei, er ikke helt en rumbleroller. De har enda større og flere "pigger". Nå vet jeg ikke hva slags varianter du har prøvd, men å kjøpe en skumrulle som er for myk er en dårlig fremtidsinvestering; Man får ikke noe effekt av de etterhvert. Jeg gikk i samme fellen selv og måtte derfor kjøpe det to ganger. Den jeg linket til er ganske hard, men det er jo lett å justere selv med hvor mye vekt man legger på den. Hvis det ikke er vondt, har det ikke en effekt. Selvfølgelig skal det ikke være så vondt at du ikke klarer å slappe av/puste heller. Men igjen, gjør deg selv en fremtidsinvestering og kjøp en som er hard først som sist. Jeg vet ikke hvor du fikk iherb fra. Jeg linket til ebay? Jeg betalte 370 for den m/frakt. Det er en ganske gjennomsnittlig pris for en skumrulle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Bø Løtvedt Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nei, er ikke helt en rumbleroller. De har enda større og flere "pigger". Nå vet jeg ikke hva slags varianter du har prøvd, men å kjøpe en skumrulle som er for myk er en dårlig fremtidsinvestering; Man får ikke noe effekt av de etterhvert. Jeg gikk i samme fellen selv og måtte derfor kjøpe det to ganger. Den jeg linket til er ganske hard, men det er jo lett å justere selv med hvor mye vekt man legger på den. Hvis det ikke er vondt, har det ikke en effekt. Selvfølgelig skal det ikke være så vondt at du ikke klarer å slappe av/puste heller. Men igjen, gjør deg selv en fremtidsinvestering og kjøp en som er hard først som sist. Jeg vet ikke hvor du fikk iherb fra. Jeg linket til ebay? Jeg betalte 370 for den m/frakt. Det er en ganske gjennomsnittlig pris for en skumrulle. Har aldri prøvd før, så jeg er usikker på hva som blir for hardt for meg egentlig Men kanskje jeg skulle ha investert i enn sånn likevel da. Er jo dumt å måtte kjøpe to ganger som du sier! hehe, en liten glipp fra min side!! Mente selvfølgelig ebay Ja det er en gjennomsnittlig pris, men da kan jeg jo liksågrett kjøpe den her i norge tenkte jeg bare Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har aldri prøvd før, så jeg er usikker på hva som blir for hardt for meg egentlig Men kanskje jeg skulle ha investert i enn sånn likevel da. Er jo dumt å måtte kjøpe to ganger som du sier! hehe, en liten glipp fra min side!! Mente selvfølgelig ebay Ja det er en gjennomsnittlig pris, men da kan jeg jo liksågrett kjøpe den her i norge tenkte jeg bare Takk for svar! Ja, om du finner den! Det er ofte tilgang som er problemet, dessverre. Janne Bø Løtvedt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.