Kirill W. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Vet ikke helt hvor dette hører hjemme, så jeg poster det her. http://www.robertsontrainingsystems.com/downloads/SMR-manual.pdf Noe av det bedre og mer grundige jeg har lest på lenge. Tenkte jeg skulle dele. 8687766, Oddis, Vegard L og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 KVALITET! Takk så meget. Dette er jo helt briljant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Rullet utsiden av låret igår. Auauauauauau! Alt føltes såå mye bedre ut etterpå da wingeer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Foamroller er faen meg genialt, og vondt- men genialt! Det og en hard ball med størrelse baseball så har man alt man trenger til slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Adductor sier jeg bare ..der har jeg et lite problem:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Am Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har jobbet mye med dette særlig siste to årene, men kan alltids fylle på med mer kunnskap. Takk for link Kirill W. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Søkeord på youtube: Cressey, foam rolling. Jeg begynte nesten å gråte første-andre gang jeg "rollet" fremsiden av lårene, men tolket det som om det var noe kroppen sårt manglet. Det gjør fortsatt vondt etter 2 uker, men det er blitt mye bedre (En foam roller bør ikke koste over 15$+frakt på Ebay) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Foamroller er faen meg genialt, og vondt- men genialt! Det og en hard ball med størrelse baseball så har man alt man trenger til slik Evt. en lacrosse-ball. Fungerer megabra! Det verste jeg har gjort med skumrulla er å jobbe med leggene. Fy faen. Som i denne videoen her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Forslag til ball som kan erstatte tennisballen? Syntes den blir for myk/for liten, som kan kjøpes på XXL/Gsport/Intersport etc.. Etter 2 uker mye "rulling" Så gjør det fortsatt satans vondt, da spesielt på fremsiden av lårene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Am Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Forslag til ball som kan erstatte tennisballen? Syntes den blir for myk/for liten, som kan kjøpes på XXL/Gsport/Intersport etc.. Bruk pvcrør / foamroller på større flater og lacrosseball/tennisball/golfball/baseball på mindre områder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja det gjør jeg, men jeg sliter litt med at tennisballen gir litt for mye etter når jeg legger kroppsvekten på den, også er den litt for liten til å "rulle" under leggene syntes jeg. Hva slags ball bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Am Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja det gjør jeg, men jeg sliter litt med at tennisballen gir litt for mye etter når jeg legger kroppsvekten på den, også er den litt for liten til å "rulle" under leggene syntes jeg. Hva slags ball bruker du? Nå skrev jeg akkurat hva slags type ball du kunne bruke i forrige post. Selv bruker jeg lacrosseball og tennisball samt ene siden av en barberhøvel/flaske/pinne mot psoas/skulderen eller andre områder som krever enda mer spesifikk "behandling" enn hva man får til med ball. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Poenget mitt var å finne ut om det faktisk går ann å kjøpe en lacrosse ball i Norge, men takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har ikke sett mange butikker som fører det. Det finnes på både amazon og ebay, riktig nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kjøpte meg foamroller og lacrossball igår. Fant ut at det er på tide å ha dette tilgjengelig hjemme også og ikke bare der jeg trener. Må vel være noe av det vondeste, men mest geniale man kan få tak i for folk som er så stive som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvor kjøpte du de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimjau Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hva er dette godt for? Egenmassasje? Hør hørt det nevnt i forbindelse med oppvarming. Bedre blodgjennomstrømningen? Er det en greie bare i forbindelse med trening, eller noe hvermansen kan/burde gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvermansen både kan og bør rulle litt. Det hjelper hvis du er anspent, og gjør deg også noe mykere ved å strekke musklene noe. Det vil vel kanskje også bli litt bedre blodgjennomstrømning. Alexander V: Mener jeg har sett slike på myrevolution. Kosta svinmye, riktignok. minimjau 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvor kjøpte du de? Kjøpte min der jeg trener, på crossfit oslo. Betalte vel rett over 500 for rull og ball. Kunne nok fått det billigere om jeg kjøpte det på ebay, men ville ha det med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.