Maethor Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hehe. Noen som har prøvd lacrosseball på tensor fascia latae? Evt. gluteus medius. Det må være noe av det verre/bedre jeg har gjort mot kroppen min. Har testa lacrosseball mot TFL og glutus medius, værste torturen jeg påfører meg selv gjevnlig. Rulle på tvers av IT-band (ikke langs lårbeinet) er hakket vondere faktisk. wingeer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg tror jeg har kurert ryggsmertene mine med lacrosseball. Kom meg dypt inn på quadratus lumborum og smertene forsvinner sakte men sikkert. Lykke. BadWolf, Tinti og Maethor 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chillestad Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Bruker foamroller både før, under og etter trening! Helt ypperlig og bruke etter markløft for min del burny_ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maethor Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Klarte selv å kvitte meg med smertene i brystrygg/t-spine i en periode på denne og denne måten. Må jobbe med dette minst annenhver dag for å ikke bli dårlig igjen, beste er å gjøre det hver dag wingeer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det var (selvfølgelig) på mobilitywod jeg fant løsningen jeg også. Maethor og Alexander V 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi3 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Du kan kjøpe en foam roller på Optimal Prestasjon | Foamroller, foam roller, foamroll, foam roll, egenmassasje, egen massasje, triggerpunkter Anbefaler bandyball om du ikke får tak i lacrosseball. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Meeh, i følge haugen av venninner som har barn så er det ofte de ikke får epidural fordi det gjerne blir for sent. Men nå prøver jeg å unngå å høre om barnefødsler, litt for effektiv prevensjon tilfelle jeg ønsker barn en gang:P Off topic, men måtte bare si det: har hatt naturlige fødsler (av eget ønske): og det går helt fint On topic: hvis man får massasje en gang i mnd- bør man likevel bruke sånn rulle? Har aldri hørt om det før, har egentlig ingen plager heller. Kan dog være jeg endrer mening nå når jeg trener fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som har gode tips til hvordan man kan "self myofascially release" erector spinae? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Noen som har gode tips til hvordan man kan "self myofascially release" erector spinae? Lacrosse ball + vegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maethor Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som har gode tips til hvordan man kan "self myofascially release" erector spinae? Eller to lacrossballer bundet sammen som du ligger på. Samme måte som t-spine mobilisering: Episode 294: Shoulder-What to Fix First, and Wii Mob | Mobility WOD Kanskje legge til noe sånt også? Episode 233: The Ball and Your Back + Space Mountain MWod | Mobility WOD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeprinsessen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Black High Density Foam Roller 60cm x 15cm | eBay ~170kr. Woohoo Er kanskje litt tidlig ute, men har du mottatt denne? I så tilfelle, hvordan er kvaliteten på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Er kanskje litt tidlig ute, men har du mottatt denne? I så tilfelle, hvordan er kvaliteten på den? Ble ikke å bestille den fordi frakten koster dobbelt så mye som selve foam rolleren. Skal prøve å finne en annen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Bestilte heller herfra siden jeg fant billige løftesko på samme siden. Har bestilt vektløftingbeltet mitt fra samme nettsia for et par år siden og har vært kjempefornøyd med det siden. 370kr for løftesko, say whaaat: Strength Shop Lokis - Weightlifting Shoes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knugen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bestilte heller herfra siden jeg fant billige løftesko på samme siden. Har bestilt vektløftingbeltet mitt fra samme nettsia for et par år siden og har vært kjempefornøyd med det siden. 370kr for løftesko, say whaaat: Strength Shop Lokis - Weightlifting Shoes Rødt og gull, whats not to like:playful:!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Til den prisen kunne de ha vært rosa og jeg hadde fortsatt kjøpt de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knugen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 De var skikkelig rå! *gimme* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hva var frakten for skumrulla? Har en fra før, men den der så hakket mer robust ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 23 GBP eller noe. For mye til at jeg orket å bare bestille rulla, men skoene var for billige til at jeg kunne la være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Fikk rulle i dag fra discount-supplements.co.uk. Gratis frakt og under tollgrensa. Den er ikke veldig hard, men grei nok. Buy Fitness Mad Foam Roller Blue 6 Inch For £19.95 - Discount Supplements ™ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexander V Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noen som har gode tips til hvordan man kan "self myofascially release" erector spinae? Jeg bruker griden til å rulle korsryggen, se fra 0:23 her: Og så bruker jeg dobbel lacrosseball som jeg legger under korsryggen og trykker ned på, virvel for virvel fra sacrum til T12, men ingen rulling. Denne er veldig effektiv for å roe ned mine (toniske) erectorer som får alt for mye juling, men ikke overdriv, ellers føles det som du har fått muskelavslappende dagen etter, og da kan du bare glemme å løfte tungt på noen dager. wingeer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.