Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Meeh, i følge haugen av venninner som har barn så er det ofte de ikke får epidural fordi det gjerne blir for sent. Men nå prøver jeg å unngå å høre om barnefødsler, litt for effektiv prevensjon tilfelle jeg ønsker barn en gang:P

Off topic, men måtte bare si det: har hatt naturlige fødsler (av eget ønske): og det går helt fint :)

On topic: hvis man får massasje en gang i mnd- bør man likevel bruke sånn rulle? Har aldri hørt om det før, har egentlig ingen plager heller. Kan dog være jeg endrer mening nå når jeg trener fast :p

Skrevet
Er kanskje litt tidlig ute, men har du mottatt denne? I så tilfelle, hvordan er kvaliteten på den?

Ble ikke å bestille den fordi frakten koster dobbelt så mye som selve foam rolleren. Skal prøve å finne en annen nå.

Annonse

Skrevet
Noen som har gode tips til hvordan man kan "self myofascially release" erector spinae?

Jeg bruker griden til å rulle korsryggen, se fra 0:23 her:

Og så bruker jeg dobbel lacrosseball som jeg legger under korsryggen og trykker ned på, virvel for virvel fra sacrum til T12, men ingen rulling. Denne er veldig effektiv for å roe ned mine (toniske) erectorer som får alt for mye juling, men ikke overdriv, ellers føles det som du har fått muskelavslappende dagen etter, og da kan du bare glemme å løfte tungt på noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...