Gå til innhold

Hva spiser dere som vil opp i vekt?


AdelH

Anbefalte innlegg

Trenger tips til mat, også er det litt "godt" å se at andre er i samme situasjon ;) Og at det ikke bare er nedgang i vekt det dreier seg om.

Hver morgen kjører jeg sammen havregryn, banan, sesamfrø osv i blendere, for jeg synes det glir lettere ned når det kan drikkes :)

Og utover dagen går det i kjøttdeig, biff, egg, bacon, grønnsaker, CC, ros og frukt. Spiser egentlig det jeg vil, men jeg har blitt veldig nøye allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Olje inneholder veldig mye kalorier..

Når jeg bulker starter jeg dagen med 5-7stekte egg i smør, en pakke bacon, en proteinshake blandet med melk og et par spiseskjeer med udo's choice. da nærmer du deg fort 1500-2000kcal på kun frokost :)

Hehe. det var sinnsykt, men utrolig smart med ett godt grunnlag om morgenen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget gainershake:

-peanøttsmør

-olivenolje 1 ss

-proteinpulver

-CC

-havregryn

-chiafrø

-melk

-gojibær

Eller så ser eg på spising som en øvelse og spiser forbi det som føles som "godmett". Skjønte ikke hva du mente med at "spiser det jeg vil, men har blitt nøye likevel"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget gainershake:

Eller så ser eg på spising som en øvelse og spiser forbi det som føles som "godmett". Skjønte ikke hva du mente med at "spiser det jeg vil, men har blitt nøye likevel"?

Viste at den ville bli litt utydelig, beklager :) Hehe

F.eks.. Hvis min eldste vil ha vafler eller pannekaker så spiser jeg det samme som dem uten å måtte lage min egen middag, men dette skjer veldig sjeldent :) Og da må jeg som regel fylle på etterpå med noe som virkelig metter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Viste at den ville bli litt utydelig, beklager :) Hehe

F.eks.. Hvis min eldste vil ha vafler eller pannekaker så spiser jeg det samme som dem uten å måtte lage min egen middag, men dette skjer veldig sjeldent :) Og da må jeg som regel fylle på etterpå med noe som virkelig metter.

legg på noe bacon og gulost på pannekakene så både metter det og gir energi. Ost er energirikt som oftest, greddost f.eks, alle typer nøtter og frø, nøttemel kan brukes istedenfor hvetemel da blir det fort veldig energirikt. Fett kjøtt som lam f.eks. Tørka frukt, druer og banan inneholder mye karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg spiser hele dagen, og det sier dem som ser meg ofte også, men allikevel er det vanskelig ;)

Må ha energi til å ta vare på meg selv, ett hus, 3 unger og alt annet. Så da er det ikke bare-bare, men nå som det er sommer vet jeg at fettlagringen min ikke er på topp uansett, men spiser selv om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...