Gjest QueenWinther Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 - Minst to par sko (løftesko/løpesko/flate sko) - Drikkeflaske med BCAA og kreatin - Tights/shorts - Tskjorte i bomull/treningssinglet - Sokker, BH og treningsbh - Løftebelte fra Arsenji Zhernakov - Armbeskyttere x 2 - Bomullshansker - Wristwraps - Liten ball til massasje - Elastiske bånd - Medisiner - Håndkle/deo/parfyme - Beats by dr.dre - Håndkrem og produkt til å smøre på sår når jeg revner i hendene - Flytende magnesium - Eventuelt instruktørvest med ekstra iPhone og batterier til mirkofon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loco Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Håndkle Drikkeflaske Bokser om jeg husker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emerjådd Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 - Wristwraps - Ørepropper - Wellness key - Hengelås - Drikkeflaske - Shorts - Boksehansker - Sekkhansker - Bandasjer for boksing - Kalk - Joggesko - Proteinshake til etter treningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiraeth Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Nøkkenbrikken til treningssenteret Sko Vannflaske Proteinshake Treningshansker Notisblokk Jeg tror det er alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doglady Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Tights Sko Samsung Gear Circle:love: Mobil Vannflaske Shaker med eventuelt innhold Noe å gnage på etter trening T-skjorte/ singlett Sminke Håndkle Sjampo/balsam Ekstra sokker og undertøy Loggbok og penn Linser Tamponger Hengelås Lader Sportsbh Håndkrem Hansker Tanntråd! Renseservietter Medlemskort Lol, trodde ikke jeg hadde så mye, men det var visst en del. Alltid trangt i bagen, kanskje jeg skal oppgradere den..har tross alt bare hatt den i ti år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bandasje for boksing Løftereimer Treningssko Vannflaske Løftebelte Håndkle Hansker (lukter fordervelse) Iphone armreim (lukter død) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min treningslykke Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Sko Ipod Hengelås Løftebelte Mikrovekter 2 flasker vann Håndkle Drareimer Treningsstrikk Hårstrikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonaspa Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Trener før jobb, så har på treningstøyet. I bagen finner man Fivefingers En eller flere av: Drareimer, wriststraps, hansker med wraps Headsett (trådløst) Et headset til (med kabel, hvis det trådløse går tom) Sånn armholder til telefonen (hvis jeg må bruke headsettet med kabel) Shaker Protein Omega 3 Håndkle Såpe Deo Solbriller En mac av og til Hengelås (hvis macen er i bagen) Og hvis jeg har skikkelig flaks: Skjorte T-skjorte Bukse Belte Sokker Siden jeg av og til glemmer en eller flere deler av jobb-klærne når jeg pakker på morgenen (rekorden er at jeg glemte alt unntatt bukse, følte meg smart) har jeg dette liggende i skapet på jobben i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkylarS Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 - Joggesko - Headset - Hengelås - Vannflaske - Proteinshake til etter trening - Håndkle - Loggbok + penn - Mobilholder - Evnt skift (men drar som regel bare i treningsklær, da jeg bor like ved studio) - Nøkkelkort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABC123 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Nøkkelkort Vannflaske Hengelås Minst to typer headsett Minihåndkle Gjerne to av løpesko/treningssko/flatesko/spinningsko Evt ipod med armholder om jeg ikke bruker mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sindre Brian Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 2 par håndleddstøtter 2 par treningshansker 2 par sko (studio + joggesko) Belte Shaker (etter trening) Drikkeflaske Mobil Kamera loggbok Ekstra skift Riskake Caps Kamera Trådløs headset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schlomo Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Trøye Shorts/Bukse Klesskift Håndkle Vannflaske Shaker Dobbeldusj Deo Hengelås Magnesium Joggesko Løftesko(converse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arajntos Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Her er det som var oppi nå iallefall: - Drikkeflaske - Shaker - sportsteip - senter-armbåndet (brukes for å komme seg inn osv) - sånn mobil holder ting til å ha på armen - 13 kroner i små penger - ... borsjyre fra brilleland? - Treningstøy - Ekstra sokker - Ekstra overdel - En penn - Deo - Belte - Håndkrem - Lypsyl - Ekstra hårstrikk - en tyggis pakke (for å bekjempe protein ånde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snella83 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Tok meg en titt....: - Nike Free - tights, singlet, sports-BH og treningssokker - wristwraps (brukes ikke) - drareimer (brukes ikke) - strikk til pull-ups (brukes innimellom) - strikk til knebøy mm. (brukes innimellom til oppvarming) - drikkeflaske - håndkle - hengelås - lipgloss - en lipgloss til - tyggis - armbånd til iPhone - øretelefoner - loggbok og penn (brukes sjeldent, da jeg ikke gidder å logge øktene mine) - ekstra penn - eple - proteinbar Edit: Og parfyme! Og ekstra plugger til øretelefonene (hater når de blir borte). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Skal vi se... Loggbok, magnesium, to sånne arm-greier å ha iPhonen i når jeg trener (en rosa og en lilla:ROFLMAO: ), lommebok, medlemsarmebånd, solbriller, to penner, zip-lock bag med to Wasa kanel, Swebar fudge, lommebok, nøkler. En liten toalettmappe som inneholder: "jenteting", hårstrikk, tyggis, to forskjellige håndkremer, antibac, kleenex, våtservietter, smertestillende. På vei til/fra trening er det også 2 shakere og en vannflaske med Dusjer og skifter hjemme, så jeg har ikke med meg klær, håndkle, såpe og etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msAnderssen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Litt for mye.. Loggbok, armholder til iPhone, medlemskort, hengelås, hårstrikk, hårkliper, penner, lommbok, nøkler, 2 par sko (joggesko og fivefingers), sokker til fivefingers, wristwraps, 2 par høretelefoner, svømmebriller, neseklipe til svømming, shaker, vannflaske, treningshansker, proteinbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurse Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Elastisk bånd, treningshansker, sko, loggbok, penn, paraply( er evig pessimist) armholder til mob, vannflaske, en hengelås jeg aldri bruker og en eoskule som jeg heller nesten aldri bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Net88888 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Sko, kopp og medlemskort til treningsstudio. Alt som trengs! Det stemmer,flaske er for mainstream, jeg bruker en stor kopp fra Starbucks med isbjørn under! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.