Gå til innhold

Trene i russebukse?


Anbefalte innlegg

HVORFOR skal russ trene i russebuksa? Hadde trodd at vedkommende er stokk dum om jeg hadde sett det.

Trenger ikke være fullt uniformert selv om man er russ, man tar vel gjerne av den om man skal sove, jobbe eller trene, eller når man bare er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er jo at buksa er full av dritt fra andre plasser som vi som trener må rulle i, men kan dusje av oss etterpå.

En annen ting er faktisk russen selv. Så...du drar og trener...svetter litt kanskje, søler på deg, bruker kalk etc...og så går du på russefestlighetene i den svette buksa. Jeg vet ikke med dere, men jeg syns det er litt ekkelt å dra på meg de klærne jeg har trena og svetta i uten å vaske dem først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er jo at buksa er full av dritt fra andre plasser som vi som trener må rulle i, men kan dusje av oss etterpå.

En annen ting er faktisk russen selv. Så...du drar og trener...svetter litt kanskje, søler på deg, bruker kalk etc...og så går du på russefestlighetene i den svette buksa. Jeg vet ikke med dere, men jeg syns det er litt ekkelt å dra på meg de klærne jeg har trena og svetta i uten å vaske dem først.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi? :p

Fordi buksene er meget praktiske for å unngå skrubbsår når man krabber rundt :p Jeg klarte aldri å holde meg på beina i russetiden, hadde buksebeina mangla hadde ikke beina mine sett ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du ta den av.

Da jeg var russ så hadde vi en knute som gikk ut på å trene med russeklærne på, så det kan jo være årsaken til at noen ser ungdom med russeklær på treningssentre i mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er jo russetuda over for denne gang, men russebukse på trening? Jaiks!

Jeg husker jeg hadde lys beige stoffsofa og hvitt trekk på kjøkkenstolene da jeg var russ, den buksa hang jeg av meg i gangen når jeg kom hjem... Satt ikke med den i sofaen, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

. Det handler om hygiene, akkurat som jeg ikke ville latt noen trene i en anleggsbukse eller elektrikkerbukse etc som er brukt i arbeid. Ren og pen i tøyet er et krav, selv om det er russetid.

En på senteret jeg trener kommer rett fra jobb med snekkertøyet på, en gang hadde han faen med på seg snekkerbeltet med hammer i:huh: WTF, helt enig med deg forresten, og selv når jeg er russ neste år skal jeg ihvertfall ikke trene i den buksa for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Glad jeg ikke føler behovet for å være russ jeg! Styrer unna alkohol og festing og skal bruke tiden min på å trene mens alle i mitt kull ligger med hode over dassen! :D

Du vet at du ikke enten må være avholds eller være på fylla hele russetiden? Finnes en mellom greie også. jeg brukte russetiden min på både drikke alkohol og feste sammtidig som jeg trente bra og spiste godt. Etter russetiden persa jeg i benkpress, knebøy og gikk ned noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du ikke enten må være avholds eller være på fylla hele russetiden? Finnes en mellom greie også. jeg brukte russetiden min på både drikke alkohol og feste sammtidig som jeg trente bra og spiste godt. Etter russetiden persa jeg i benkpress, knebøy og gikk ned noen kilo.

Ikke ta alt så seriøst, det var bare tull. Slapp helt av. Jeg drikker ikke eller fester i det hele tatt, og har ikke noe interesse av å være russ, kan vel få lov til det. Har da aldri sagt at russ ikke trener. Det var bare tull, er så mange her inne som tar alt som blir skrevet så seriøst.. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du SKAL drikke og SKAL gå på fest, ellers er du ikkje lykkeleg. Det seier samfunnet så det må jo vere riktig. :cool:

Ja, ikke sant.. Fint jeg har vokst opp i et katolsk hjem og egentlig drikking så og si har vært forbudt uansett, glad for det! Er så lykkelig og glad så lenge jeg får trent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...