Gå til innhold

Trene i russebukse?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jester

Ikke for å være suringen her, men jeg hadde ikke tillatt en skitten russebukse på senteret jeg jobber. Rett og slett fordi jeg synes ikke det er rett å bruke en bukse man har rullet rundt i ute på apparatene. Det handler om hygiene, akkurat som jeg ikke ville latt noen trene i en anleggsbukse eller elektrikkerbukse etc som er brukt i arbeid. Ren og pen i tøyet er et krav, selv om det er russetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Vi hadde unntak for trening og jobb! Og herregud det må være ubehagelig å trene i den buksa.

Flekk av dæ buksa og pump biceps, problemet løst ;)

Men ja, tror ingen bryr seg om du er ute av buksa mens du trener, ikke som de kan frata deg retten til å være russ. Dessuten vil du jo mest sannsynlig bare møte andre UTEN russebukse på senteret, da jeg tror de fleste vil nekte folk å trene i russebuksene uansett så er ikke akkurat et problem :) Lykke til og kos deg med russefeiringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stol på meg, dere trenger de pausene dere kan få fra å ha på dere russebuksene. De er utrolige ubehagelige etter etter en uke eller to, og til slutt vil det være helt grusomt å ha de på seg.

Russebukser har ingenting på trening å gjøre. Buksene skal man bruke ellers også, og alt fanteriet som skjer i de buksene skal ikke trekkes inn blant andre folk på gymmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg sett noen med russebukse på treningssenteret hadde jeg begynt å lure. Er litt ekkelt for alle andre. Blir som de som kommer på trening i skitne treningsklær. Nasty. Husker russebuksa mi var full av blod, for jeg knakk nesa i russetiden. Var overlykkelig hver gang jeg skulle sove/jobbe/trene, for da kunne jeg ta den av! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...