Gå til innhold

Sint på diett? :)


d33pz

Anbefalte innlegg

Vil tro at det er ganske mange som er på diett for tiden. Er mange som blir sinna/grinete når dere går på diett og har noen morsomme historier de vil dele? :)

Jeg merker selv at jeg får ganske kort lunte. Noe jeg HATER (uavhengi om jeg går på diett eller ikke) er folk som vimser rundt i sakte tempo og er overhodet ikke oppmerksomme på andre som prøver å komme forbi. Prakt eksempelet på dette er folk som stopper opp rett forran trapper/rulletrapper/dører og peller seg litt i øret, ser seg rundt og plutselig går tilbake igjen.

Jeg har i det siste demonstrativt begynte å kollidere med slike folk eller bare skuldre dem unna, passere dem og late som ingenting. Er jeg i godt humør gir jeg dem en sjanse til å oppdage meg ved at jeg går noen cm bak dem i noen sekunder før jeg så skuldrer eller kolliderer med dem.

Folk som prøver å komme på tbanen før jeg kommer meg ut blir også som regel møtt med skuldere :)

Dette føles ganske godt faktisk, litt som terapi! :)

Tenker litt tilbake på denne:

Utover dette har jeg ikke noen bra historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at jeg er elektriker ute på større anlegg så plages jeg OFTE...ene gangen knakk jeg drillen i to..Vært nære på å sparke høl i en del gipsvegger:p så merker GODT at lunta er kort ja.. Men prøver å være så godt humør mot folk som mulig i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte ketose i 2 mnd sommern 2010... holdt på å klikke i vinkel for alt mulig rart i løpet av den første uka, og skjønte ikke sjøl at det var rett føre jeg kom over i ketosen.. Herregud så sinna :D Pakka bagen og dro fra venninna mi kl 5 om morran etter en bytur, da hadde jeg fått nok av alle som masa om at jeg ikke drakk :D (måtte ringe og unnskylde meg dagen etterpå ja..) :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte ketose i 2 mnd sommern 2010... holdt på å klikke i vinkel for alt mulig rart i løpet av den første uka, og skjønte ikke sjøl at det var rett føre jeg kom over i ketosen.. Herregud så sinna :D Pakka bagen og dro fra venninna mi kl 5 om morran etter en bytur, da hadde jeg fått nok av alle som masa om at jeg ikke drakk :D (måtte ringe og unnskylde meg dagen etterpå ja..) :whistling:

Ser jeg den frustrasjonen der ja :) Jeg fikk et lite utbrudd når jeg hadde 2 kamerater på besøk som hadde med seg hver sin kebab med pommes frites og han ene begynte å klage over at han syntes måltidet mitt (karbonadedeig, salsa og rømme) så litt stort ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jeg den frustrasjonen der ja :) Jeg fikk et lite utbrudd når jeg hadde 2 kamerater på besøk som hadde med seg hver sin kebab med pommes frites og han ene begynte å klage over at han syntes måltidet mitt (karbonadedeig, salsa og rømme) så litt stort ut.

HAhaha for stort ja :p Jeg fikk "DU trenger jo ikke å SLANKE deg.." prøv å si imot.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å svare at jeg ikke orker å diskutere det, fordi det kommer rett og slett ingen vei. Da holder folk som regel kjeft ^_^ (PSMF that is)

Ja, jeg har begynt å si at JEG spiser sånn.. JEG vil dette.. MIN livsstil passer MEG! sist var det muttern som maste.. "Kropp er topp" sa jeg bare da :rofl: vi er ikke veldig enige og blir det aldri heller, så det har hu skjønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har begynt å si at JEG spiser sånn.. JEG vil dette.. MIN livsstil passer MEG! sist var det muttern som maste.. "Kropp er topp" sa jeg bare da :rofl: vi er ikke veldig enige og blir det aldri heller, så det har hu skjønt :)

Hah, mamma brukte å mase en del, helt til hun faktisk så at jeg nå har gått ned 6-ish kg på 3 uker og fremdeles lever :p Tilbake til tråden: Jeg rager bigtime innvending på dem som kommenterer "hvorfor tar du deg ikke bare en banan?", svarer som regel noe i retningen av "av samme grunn som at hus ikke bygges av saft." :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, mamma brukte å mase en del, helt til hun faktisk så at jeg nå har gått ned 6-ish kg på 3 uker og fremdeles lever :p Tilbake til tråden: Jeg rager bigtime innvending på dem som kommenterer "hvorfor tar du deg ikke bare en banan?", svarer som regel noe i retningen av "av samme grunn som at hus ikke bygges av saft." :p

Baaaaaaaaaaah det er i samme kategori som "Du MÅÅÅÅÅ jo KOOOOOOOOSE deg" :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaaaaaaaaaah det er i samme kategori som "Du MÅÅÅÅÅ jo KOOOOOOOOSE deg" :mad:

Må si det at etter 2 uker på 1000 underskudd om dagen, smakte det VELDIG godt med en stor dolly pizza med kjøttdeig, bacon og skinke helt for meg selv. Vi kan å kose oss vi og :D Dessuten vedder jeg alt jeg har på at den pizzaen smakte bedre FOR MEG enn deres 3 ukentlige grandiser smakte for DEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det at etter 2 uker på 1000 underskudd om dagen, smakte det VELDIG godt med en stor dolly pizza med kjøttdeig, bacon og skinke helt for meg selv. Vi kan å kose oss vi og :D Dessuten vedder jeg alt jeg har på at den pizzaen smakte bedre FOR MEG enn deres 3 ukentlige grandiser smakte for DEM

Amen to that! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om.. Går to veier for min del, enten begynner jeg å grine eller jeg blir fly forbanna.

Kjærest hadde spisedag, jeg ikke: Gikk bra mens han spiste seg gjennom et digert påskeegg, svær middag og masse annet.. Men, da han mot slutten av dagen dro frem ei diger skål med skogsbær, kesam OG cottage cheese - da kom tårene. Der og da føles verden håpløs :wub:

Ellers, på tilvenning til pf og samtidig i underskudd, er jeg ikke spesielt trivelig før kl. 11. Jobber på tak, og når ikke alt går etter planen, blir så sinnsykt sinna. Da er jeg glad jeg er alene, banner som en gammel sjøulk.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare sint når blodsukkeret kødder med meg og jeg er sulten.. da er jeg neesten klar til å kverke noen og får ikke gjort noe før jeg har spist.. Sånn har jeg det heldigvis ikke nå lenger.. :D

Sånn er jeg nå i begynnelsen! haha, litt morsomt egentlig i etterkant når man har fått i seg mat og "stabelisert" seg litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom gående fra trening en dag, svæææært sulten og sliten. En av de jeg bor i kollektiv med, hadde visst kommet forbi uten at jeg hadde sett ham, og han hadde ikke turt å si hei, fordi jeg så så forbanna ut. Hahaha! :p For noen år siden, da jeg nettopp hadde begynt å trene (hadde nesten ikke tatt i noe som heter trening før det), kom jeg på jobb etter trening. Sjefen så tydelig bekymret ut og spurte: Hva har skjedd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom gående fra trening en dag, svæææært sulten og sliten. En av de jeg bor i kollektiv med, hadde visst kommet forbi uten at jeg hadde sett ham, og han hadde ikke turt å si hei, fordi jeg så så forbanna ut. Hahaha! :p For noen år siden, da jeg nettopp hadde begynt å trene (hadde nesten ikke tatt i noe som heter trening før det), kom jeg på jobb etter trening. Sjefen så tydelig bekymret ut og spurte: Hva har skjedd??

Hahahah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på diett, men kjenner meg igjen i mye av dette. Blir sinna når jeg er sulten (oftest rundt lunsjtider! :p) og stressa. Det går ikke så ofte utover mine nære og kjære, men kundene på jobb derimot... gaahh..stakkars folk og hva jeg tenker om dem. Jeg går og håååper på at ingen spør meg om noe, for jeg vil være i fred :rolleyes: Ikke helt optimalt, men er ganske hyggelig utenpå, selv om jeg sprenges innvendig av at folk står i veien, bruker laaang tid, prater og prater og prater.. hehe! Men det er som sagt de dagene hvor jeg må utsette lunsj at det pleier å være sånn :p Uten mat å drikke veit dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...