Gå til innhold

Sint på diett? :)


d33pz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Huff har begynt igjen og allerede etter 1 uke på diett merker jeg at aggresjonen begynner å vokse sakte med sikkert. Idag var det en av de velkjente tingene som irriterer meg noe i helvete.

Står og venter på tbanen, den stopper opp, jeg går bort og steller meg opp ved siden av døra for å la folk slippe ut før jeg går inn. Da kommer det plutselig en middelaldrende dame som plutselig går bort og steller seg midt forrand døra og begynner å trykke på knappen enda den lyser grønt (det betyr at den allerede trykket på og døra vil gå opp når trikkføreren åpner dørene for de som ikke visste det). Når døra da åpner seg etter at hun har trykket en 2-3 ganger på knappen til ingen nytte begynner hun å presse seg inn forrand de som skal ut. Da svartna det og jeg gikk bare bort til hun og dytta/skjøv hun vekk med skulderen slik at de andre kom seg ut også smatt jeg inn forrand henne. Tror hun ble litt forfjamset for det skjedde ganske fort, var liksom forberedt på hva hun kom til å gjøre.

Skjønner ikke hvordan folk kan være så tette i skallen..

Det blir sikkert noen flere episoder her fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kroppen er i ketose så er alt bare Peace, love and happines, men når kaloriunderskuddet blir for stort så rager jeg på akkurat de samme tingene som deg.

Fikk dårlig samvittighet i dag. Skulle møte moren min på cafe, hun hadde handlet med noe hun syntes var et supert tilbud på revet ost til meg. Det var sånn «topping» med 15% palmeolje og potetmel. Så jeg tenkte si takk, og gi det til en kompis som ikke bryr seg eller noe.

Men så sa hun at hun skulle passe på å kjøpe mer hvis hun kom over det, så da måtte jeg si som sant var at jeg ikke likte å spise det pga. osv. Da fikk jeg servert påstander om ortoreksi og gud vet hva. Kjente jeg tente skikkelig, men knep igjen så godt jeg kunne, hun prøvde jo bare å være snill.:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor: "No synast eg du er litt muggen igjen, Årolilja. Har du mensen eller er du på diett?"

Årolilja: "Eg synast ærleg talt det berre er du som oppfører deg som ei hurpe, og t reaksjonen min er berettiga."

Mor: "Du er så ufyseleg når du ikkje et. Her, ta ein sjokolade. Du var koslelegare når du så ut som ein slakteklar gris likevel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg markar ikkje noko særleg til at lunta vert kortare på diett. eg trur nok det ligg ein del psykologi i det. om ein forventar å få kortare lunte på diett, ja, så er sannsynet større for at ein får det og.

Det har du nok myyye rett i, det er sykt hva man kan gjøre bare man innbiller seg det og tror det nok ;) Psyken er en rar greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker i vinkel når jeg ikke får til ting med en gang. Jeg er generelt litt utålmodig men på diett så er jeg enda mer utålmodig. Så igår ble jeg rett og slett sur da jeg ikke fikk til den ene finansoppgaven og ikke skjønte hvorfor det ble feil. Ble så muggen at jeg bare dro fra venninna mi på skolen :p heldigvis har hun egen bil og kom seg hjem på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker selv at lunten er kort atm når jeg er på diett, spesielt før middags tid. Har svært få mennesker rundt meg som repsekterer at jeg prøver og holde meg vekke fra Brus, snop, kebab, hamburger og pizza osv.

Sist helg skulle jeg ha noen venner på besøk og vi skulle på butikken og handle inn mat, de ville ha pizza eller hamburger. Jeg sa det er greit, men da skal jeg ha kyllingfillet på burgeren (i tilegg sa jeg at jeg kjøper min egen fillet så de slipper og betale for det, ofcourse), og fullkonrn brød. Så fikk jeg den overhøvlingen av han ene som sier jeg er alt for nazi og ikke klarer og kose meg. Da klikket det vinkel for meg... Hallo? Jeg koser meg fint med maten jeg lager - mye er nå bedre enn en tørr kebab eller rennende pizza. Håpløs kombinasjon - sulten, lite forståelse/repsket fra andre = sinnatagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...