Gå til innhold

Negative kalorier


Vegard L

Anbefalte innlegg

Granateple. Selve frukten = 100 kcal, vaske ned hele kjøkkenet som ser ut som et åsted etter at man har tilberedt den : -250 kcal.

Om man bare spiser i underkant av et granateple om dagen, vill man gå ned et halvt kilo i løpet av en måned :)

Faktisk helt sant! Granateple er dødsdigg, men et styr uten like å tilberede. Og vaskingen etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er ett godt poeng i noe av dette faktisk... Vetke om jeg er i elendig form eller at det bare er slitsomt..Men det å vaske opp, vaske, støvsuge og rydde.. tar jo en del energi..kjenner jeg er godt svett etter 1-2 timer med vask og rydding..

Så over til mitt egentlige poeng.. Jeg kan få deg i form.. Kom innom meg annenhver dag så har jeg treningsprogrammet til deg der..der... og ved vasken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Store muskelgrupper må vel arbeide aktivt dersom du skal forebrenne noe særlig med kalorier? :p

kjeven er kroppens sterkeste muskel, ergo forbrenner du MYE når den jobber.. er ikke bre størrelsen vettu, er kraften en legger i det.. Fysikk 101

Er derfor man forbrenner mer en man får i seg når man spiser grønnsaker, salat og hvit fisk feks.. mye tygging..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

dårlig tilberedt biff - det krever så sinnsykt mye tygging at kjevemusklene svir av et hav av kalorier

sashimi/rå fisk - kroppen må bruke kjempe mye energi på å booste immunforsvaret slik at du ikke blir sjuk av den forderva fisken

agurk og melon - det er bare vann med litt smak

hele korn og frø - glir rett gjennom systemet uten å tas opp! Input; output = ingen kalorier :D

poteter - har nemlig hørt at kroppen ikke liker stivelse...så da tas det ikke opp

smågodt - det er bare tomme kalorier, dvs at de ikke inneholder næring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...