Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Granateple. Selve frukten = 100 kcal, vaske ned hele kjøkkenet som ser ut som et åsted etter at man har tilberedt den : -250 kcal.

Om man bare spiser i underkant av et granateple om dagen, vill man gå ned et halvt kilo i løpet av en måned :)

Faktisk helt sant! Granateple er dødsdigg, men et styr uten like å tilberede. Og vaskingen etterpå....

Fortsetter under...

Jeg syns det er ett godt poeng i noe av dette faktisk... Vetke om jeg er i elendig form eller at det bare er slitsomt..Men det å vaske opp, vaske, støvsuge og rydde.. tar jo en del energi..kjenner jeg er godt svett etter 1-2 timer med vask og rydding..

Så over til mitt egentlige poeng.. Jeg kan få deg i form.. Kom innom meg annenhver dag så har jeg treningsprogrammet til deg der..der... og ved vasken der.

• 4 uker senere...

Annonse

Magisk at denne tråden ble bumpet samme dag som jeg fant ferdigrenset granateple på en butikk i London :D Ble riktignok ikke noe negative kalorier av den da, men jeg drysset litt fiberhusk over, og satser på at det nuller dem ut.

Store muskelgrupper må vel arbeide aktivt dersom du skal forebrenne noe særlig med kalorier? :p

kjeven er kroppens sterkeste muskel, ergo forbrenner du MYE når den jobber.. er ikke bre størrelsen vettu, er kraften en legger i det.. Fysikk 101

Er derfor man forbrenner mer en man får i seg når man spiser grønnsaker, salat og hvit fisk feks.. mye tygging..

• 11 måneder senere...

En kvinnelig kollega på jobb som leser denne:

VisBildeServlet?produktId=2339747&width=170

Gnist: Mat som forbrenner fett - Caroline M. Shreeve - Innbundet (9788205367784) » Bokkilden

Stusset litt da jeg kom over negative kalorier når jeg kikket gjennom den... En hel haug med nøtter er til og med oppgitt til å 'inneholde' negative kalorier o_O

Annonse

dårlig tilberedt biff - det krever så sinnsykt mye tygging at kjevemusklene svir av et hav av kalorier

sashimi/rå fisk - kroppen må bruke kjempe mye energi på å booste immunforsvaret slik at du ikke blir sjuk av den forderva fisken

agurk og melon - det er bare vann med litt smak

hele korn og frø - glir rett gjennom systemet uten å tas opp! Input; output = ingen kalorier :D

poteter - har nemlig hørt at kroppen ikke liker stivelse...så da tas det ikke opp

smågodt - det er bare tomme kalorier, dvs at de ikke inneholder næring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...