Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Marte83 skrev:
hmm.. fikk ikke helt til det her asså..

ProZyme er 50/50 kasein og whey. Det er kasein som blir fluff, så whey'en "ødelegger" litt for fluffen...

Skrevet
  "Chiara skrev:
takk! er vaniljen god og? eller bare sjokoladen?

Selv har jeg bare prøvd vaniljen! Good! :D men har hørt at sjokoladen er god også.. les kommentaren under artiklene :)

Skrevet
  "Krembolle skrev:
Hmm.. Mulig at dette er et teit spørsmål, men kan man bruke vanlig visp? Har ikke blender eller noe lignende i hus for øyeblikket :(

Det er nok mulig, men hvor enkelt det er, er en annen sak :p

Skrevet

Lagde en fluff i dag av:

ca 1 dl skumma melk

Skogsbær

100% kasein.

Den ble kjempefluffy men jeg syns smaken var ganske kvalm..... Noe jeg kan gjøre annerledes? Den var liksom ikke frisk i det hele tatt... Klarte bare to skjeer så var jeg dritkvalm. Og jeg er egentlig en søtmons. Blir ikke fort kvalm av mektige ting... Hmm...

Skrevet
  "Mathilde skrev:
Lagde en fluff i dag av:

ca 1 dl skumma melk

Skogsbær

100% kasein.

Den ble kjempefluffy men jeg syns smaken var ganske kvalm..... Noe jeg kan gjøre annerledes? Den var liksom ikke frisk i det hele tatt... Klarte bare to skjeer så var jeg dritkvalm. Og jeg er egentlig en søtmons. Blir ikke fort kvalm av mektige ting... Hmm...

Søtning?

Skrevet
  "Krembolle skrev:
Hmm.. Mulig at dette er et teit spørsmål, men kan man bruke vanlig visp? Har ikke blender eller noe lignende i hus for øyeblikket :(

Kan vel bruke vanlig visp da.. men da må du vispe som juling :p

Skrevet
  "Sara skrev:
Går det an å lage fluff av Myoprotein med moccasmak? :)

Ja, men fluffen vil ikke bli "optimal" da "kasein:whey"-forholdet er 1:1. Kasein gir fluff, whey gir ikke fluff ;)

Skrevet

Prøv Fairing fra gymgrossisten, har mange smaker på complete protein og sloow..Funker hver gang med disse to:) Prøv også 100% casein fra ON, kanskje litt vanskeligere med disse, men går som regel fint.

Skrevet
  "Inger Marie Mjøs skrev:
har prøvd den ut ja:p men tror jeg liker bedre PF vanlige Vanilje Myse protein i smak.. men vet ikke om det er kasein som skaper den spesielle smaken. Jeg klarte å temme den med å ha i en banan:) da var det ikke så gale, så kanskje det finnes en annen der ute som smaker bedre?

du kan jo sjekke ut denne: Hvordan lage proteinfluff

på denne brukte jeg den kasein'en som du linket til over, blir jo veldig fin konsistens på den da:D

bilde1.jpg?w=490

Supert svar! Tusen takk :) Skal bestille den samme som deg, så prøve "sloow protein" neste gang :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...