Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Annonse

"Jeg er forresten skråsikker på at trening i 70% av tilfellene ikke handler om å være sunn, men om å se ut på en viss måte. Både for gutter og jenter. Correct me if i'm wrong, men ville man ha trent om man ikke så noen effekt på utsiden, kun innsiden? Tror de færreste kan svare ja på dette, og virkelig mene det. "

http://sophieelise.blogg.no/1394131314_ass_to_the_grass.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er forresten skråsikker på at trening i 70% av tilfellene ikke handler om å være sunn, men om å se ut på en viss måte. Både for gutter og jenter. Correct me if i'm wrong, men ville man ha trent om man ikke så noen effekt på utsiden, kun innsiden? Tror de færreste kan svare ja på dette, og virkelig mene det. "

http://sophieelise.blogg.no/1394131314_ass_to_the_grass.html

hva om jeg hadde LATET som om jeg trente hver dag, og spiste sunt, for å så legge ut lettkledde bilder av meg selv på instagram? Med taggene "#fitspo #workout #progress #strongisthenewskinny #squats". Jeg lover dere det hadde vært sosialt akseptert da, enn om jeg hadde lagt ut samme lettkledde bilde uten noen form for "selvskryt". For jenter, kjære jenter. Rumpa di har ikke blitt større fra igår. Fettprosenten har ikke blitt mindre. Du legger ut bilde av rumpa di, fordi du vil vise fram rumpa di. Ikke fordi den er så sinnsykt mye strammere fra igår, ikke fordi du vil inspirere andre, men fordi du selv synes du er digg (Eventuelt du vil ha en bekreftelse på det), og det er HELT GREIT.

Hun har et poeng der though. Daglige "formbilder" gir jo ingen annen mening enn...what she said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...