Kavring Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 FatUnicorn, Pangaea, ubertass og 6 andre 9 Siter
malenesofie Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 Uff da.... Endte opp i fosterstilling mens jeg lo og gråt om hverandre etter å ha sett denne videoen... Siter
Stine smurfine Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 Endte opp i fosterstilling mens jeg lo og gråt om hverandre etter å ha sett denne videoen... Men hvorfor synger JT om katt og bever når han er gay herfra og til enden av regnbuen? En gjesteopptreden av Christoffer som beta-cock hadde jo vært mer på sin plass. Ikke at det er noe jeg egentlig har lyst til å se, men rett skal være rett. Og skeiv skal være skeiv malenesofie og Aurelius 2 Siter
malenesofie Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 Men hvorfor synger JT om katt og bever når han er gay herfra og til enden av regnbuen? En gjesteopptreden av Christoffer som beta-cock hadde jo vært mer på sin plass. Ikke at det er noe jeg egentlig har lyst til å se, men rett skal være rett. Og skeiv skal være skeiv Hahahahahaha tok noen sekunder før jeg tok "katt og bever" Syns det verste var de lydene han lagde i refrenget... Stine smurfine 1 Siter
Krembolle Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 The curse of being socially awkward... labanvesen, Torsty, Lloyd og 6 andre 9 Siter
Krembolle Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 FatUnicorn, malenesofie, isadres og 8 andre 11 Siter
Thiasthias Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 FatUnicorn, Lloyd, Shenjing og 4 andre 7 Siter
ubertass Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 Lloyd, SlayerDad, FatUnicorn og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.