steele Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "Gamlebyen skrev: Bare jeg som ble hypnotisert av denne? SlayerDad og FatUnicorn 2 Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "steele skrev: Bare jeg som ble hypnotisert av denne? skjønner ikke hva du snakker om.... Siter
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 steele hva med denne (vært posta før, men okke som) steele 1 Siter
Thiasthias Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "steele skrev: Bare jeg som ble hypnotisert av denne? Ja. Bare du. o-o SlayerDad 1 Siter
HenrikWL Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Dette er sikkert en repost, men jeg så den nå og synes den var morsom: Joakimz, Håvard Vika og Thiasthias 3 Siter
Samson Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "steele skrev: Bare jeg som ble hypnotisert av denne? Er fan av både Olivia Wilde, og spesielt det som blir vist i GIF'en, men klarer samtidig ikke ignorere at teksten til høyre ikke ser ut til å stemme overens med munnbevegelsene.. Raptorial og T-bone 2 Siter
steele Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "Samson skrev: Er fan av både Olivia Wilde, og spesielt det som blir vist i GIF'en, men klarer samtidig ikke ignorere at teksten til høyre ikke ser ut til å stemme overens med munnbevegelsene.. WHO cares? SlayerDad 1 Siter
Thiasthias Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "Samson skrev: Er fan av både Olivia Wilde, og spesielt det som blir vist i GIF'en, men klarer samtidig ikke ignorere at teksten til høyre ikke ser ut til å stemme overens med munnbevegelsene.. Dette irriterte meg også ganske hardt. Hva sier hun egentlig, liksom? Siter
Samson Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "steele skrev: WHO cares? For all del, jeg klager ikke! Men, jeg kan jo ikke være den eneste på dette forumet med litt spor av OCD.. "Thiasthias skrev: Dette irriterte meg også ganske hardt. Hva sier hun egentlig, liksom? Ser nesten ut som det første ordet kan være "welcome". Siter
Thiasthias Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 "Samson skrev: For all del, jeg klager ikke! Men, jeg kan jo ikke være den eneste på dette forumet med litt spor av OCD.. Ser nesten ut som det første ordet kan være "welcome". Welcome to GQ! Se: http://gifeye.com/18075 Samson 1 Siter
Gundersen™ Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Kakuna, Janne Bø Løtvedt, Afterall og 7 andre 10 Siter
ubertass Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 melis1988, Keegil, Pangaea og 2 andre 5 Siter
ubertass Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Håvard Vika, StineB, Kimae og 2 andre 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.