SisterSyringe Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Forøvrig også denne, som muligens var den jeg egentlig lette etter Sjokoladegris 1 Siter
Exposure Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 [ATTACH=full]103706[/ATTACH] Evolusjonteorien har aldri påstått at vi stammer fra aper, men at vi har lignende eller samme stamfedre. Evolusjonen er heller ikke en ting, det er en teori. Liker diskusjoner hvor alle tar feil.. Royality 1 Siter
SisterSyringe Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Evolusjonteorien har aldri påstått at vi stammer fra aper, men at vi har lignende eller samme stamfedre. Evolusjonen er heller ikke en ting, det er en teori. Liker diskusjoner hvor alle tar feil.. Da anbefaler jeg deg å se den jeg la ut om Americans and Evolution... Siter
Fing3rs Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Evolusjonteorien har aldri påstått at vi stammer fra aper, men at vi har lignende eller samme stamfedre. Evolusjonen er heller ikke en ting, det er en teori. Liker diskusjoner hvor alle tar feil.. Vel, teknisk sett var forfedrene våre også aper, de var bare ikke moderne aper. Siter
Gjest Jester Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Angående Gud, evolusjon og sånne greier; (Elsk på Tim Minchin) Ikke glem Siter
Pikoflex Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Etter dere har lest denne, tenk straks på Sangen Rihanna - Diamond (eller hva den heter). It will never be the same ever again xD Siter
ubertass Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Wut? TENKTE DU VILLE SETTE PRIS PÅ DEN, OK ? Keegil 1 Siter
ErikH Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 . Evolusjonen er en teori. Liker diskusjoner hvor alle tar feil.. Inkludert deg selv. A scientific theory is a well-substantiated explanation of some aspect of the natural world, based on a body of knowledge that has been repeatedly confirmed through observation and experiment. PlastBox 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.