Hicksville Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Anya, Sigvar Garfors, MariusS og 10 andre 13 Siter
Derpedino Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 "Call Me Maybe" death metal version. Erik Thorkelsen, ubertass, Anya og 1 annen 4 Siter
Derpedino Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 SlayerDad, Lloyd, Hicksville og 3 andre 6 Siter
Gamla Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 This Family is So Much Cooler Than Mine - Funny Facebook Status Messages and Facebook Fails Hicksville og Kimae 2 Siter
Elena S Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Akkurat sånn føler jeg at alle servitører og kokker ser på meg når jeg kommer og maser på restauranter... IdaL007 og Lagertha 2 Siter
Kalii Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Akkurat sånn føler jeg at alle servitører og kokker ser på meg når jeg kommer og maser på restauranter... Det gjør vi ikke (Iallefall ikke hos oss) Gamla 1 Siter
Elena S Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Det gjør vi ikke (Iallefall ikke hos oss) Bra det er noen som ikke gjør det hvertfall! Jeg har hørt servitører og kokker stå å snakke seg imellom om hvor irriterende det er med mennesker som kan kan spise noe som helst (i følge de), og da får jeg mest lyst til å reise meg opp og gå Siter
Kalii Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Det er klart man kan bli litt frustrert om de ikke kan spise NOE, men hvis det "bare" er gluten, egg, nøtter og fisk feks, så fikser jo kokkene det.. Det er ganske elementært for en god kokk å kunne bytte om på og utelate, eller i det minste foreslå alternativer Gamla 1 Siter
Elena S Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Det er klart man kan bli litt frustrert om de ikke kan spise NOE, men hvis det "bare" er gluten, egg, nøtter og fisk feks, så fikser jo kokkene det.. Det er ganske elementært for en god kokk å kunne bytte om på og utelate, eller i det minste foreslå alternativer Ja, det er det jeg mener og. Det er jo faktisk bare å komme med alternativer! Men jeg har ganske mye da. Gluten, hvete, melk, egg, sukker, potet, bønner Men synes fortsatt ikke det burde være et problem! Siter
Gamla Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Akkurat sånn føler jeg at alle servitører og kokker ser på meg når jeg kommer og maser på restauranter... Samma her, MEN, ikke faen om jeg begynner å spise greiene før jeg vet hva det inneholder! Elena S 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.