Ojive Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Han skriver en feit sjekk og tar en whisky on the rocks fot als, fin gest dog ikke no rolfmao i mine øyne Jeg lolla godt av det fordi det var en bra "twist" og classy som faen. Aurelius 1 Siter
SisterSyringe Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Vi kunne nok trengt oss en egen whisky-tråd. Tiwas 1 Siter
Tiwas Skrevet 23. august 2014 Skrevet 23. august 2014 Vi kunne nok trengt oss en egen whisky-tråd. "Den STORE whiskey-tråden". Hver fredag og lørdag må den automatisk merges med sjekke-tråden SisterSyringe, Tuba og Aurelius 3 Siter
Skvettlapp Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 516687068433383 RobbieLad og ronniba 2 Siter
ubertass Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 StineB, zeta415, Chico11 og 7 andre 10 Siter
zeta415 Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Afterall, Lagertha, Andreas87 og 5 andre 8 Siter
zeta415 Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 BLACK JESUS SlayerDad, Torsty, 090930 og 4 andre 7 Siter
ubertass Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Elin, Andreas87, Afterall og 5 andre 8 Siter
Afterall Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 melis1988, Tiwas, CamillaO og 4 andre 7 Siter
Afterall Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Aurelius, CamillaO, SlayerDad og 5 andre 8 Siter
SlayerDad Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 FitFish, Exposure, Torsty og 5 andre 8 Siter
ubertass Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 melis1988, MariusS, Tankard og 2 andre 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.