Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde påskeegg var noe man fikk på påskeaften jeg, men her virker det som påskeharen har vært allerede? :confused:

I min familie har det vært noe man har fått når påskeferien har startet. :p

Meeh, neste påske håper jeg at jeg "slipper" å være på diett. Ingenting er så fantastisk som å dra på lang skitur, for så å dra hjem og slafse smågodt. :p

Annonse

Merkelig nok! Men da blir det mer på meg:D hihihi

Hater at INGEN butikker har igjen Walters Mandler med chili.... den var jo best!:meh:

Ja, Walters 156, var det ikke det den het? Men syns faktisk mandlene er best. Prøv å legg den i kjøleskapet og spis den mens den er kald! He-re-gud <3

Fikk påskeegget mitt på fredag jeg! :D snille mamma <3

Fylt med candy king (caramel fudge, hodeskaller, sjokolade, salte greier, frosker, lakris...:D) og daim.:) <3 Så fikk jeg en sånn stor nøtteblanding uten salt i tillegg!

Er under halvparten igjen av mitt :p

Men vet jeg får av pappa også!! :D (foreldrene mine gjør alt de kan for å fete meg opp..:p)

Ja, Walters 156, var det ikke det den het? Men syns faktisk mandlene er best. Prøv å legg den i kjøleskapet og spis den mens den er kald! He-re-gud <3

post-577-14440843077983_thumb.jpg

Den her ja <3 Ahhh finnes ikke bedre sjokolade!

Sjokolade skal alltid spise kald ja! Da tar det lengre tid før den smelter i munnen:p

Annonse

Helnøtt skjønner jeg, men Firkløver og Walters er...nei, de er for gode til å være sanne! Men skal sies at du er VELDIG heldig som ikke liker det ;)

Neida, jeg syns melkesjokolade og toppris er veldig godt, samt snickers, japp, 70% med pecan og havsalt, smash - spesielt fur fingers, kvikklønsj etc :rofl:

finnes det vond sjokolade:eek: okay, jeg skal gå med på at melkesjokolade med jordebær ikke var noen suksess.. ellers så finnes det ikke noe som er vondt som freia kommer med:p best og bare gå forbi hele øya med sjokolade. eventuelt bare kjøpe et slik et lite eventyr:D (husk, jeg spiste 200 gram om dagen, som kveldsmat... ) I påskal ble det en pose chips+ ei plate toppris, det er bortevekk for lenge siden..:whistling: så nå er det CC og jordebær, valnøtt kjerner og litt kokesjokolade resten av påska :)

Jeg tror kanskje marsipan må være det mest oppskrytte i hele verden. Det eneste som er i nærheten er kransekake. Folk kan seriøst ikke ha smaksløker.

haha, kransekake! Det er alltid noen som skal dra opp en kransekake på familietreff, men den blir jo aldri spist opp uansett om det er 100 gjester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...