Gå til innhold

Cottage cheese


Dreamtobefit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke de som klarer å blande cottage cheese med noe søtt. Etter å ha lest at x antall her inne spiser cc med syltetøy, testet jeg med blåbærsyltetøy, og jeg måtte brekke meg flere ganger..:sick:

Blåbær er ikke det beste du kan blande i hytteost, liker ikke den komboen. Prøv med jordbær, det er kjempegodt. Og eple, med kanel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese er godt til og i alt.:thumbsup:

CC og noe søtt er dessert. Syns det er godt med blåbær også.

Frokosten min er alltid havregrøt med CC og en eller annen form for frukt eller bær.

Mulig jeg er litt overbegeistret for CC ?? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært en fan av CC, men i det siste har jeg virkelig begynt å elske det! Fordi det er enkelt og en kjempefin måte og få i seg mer protein på. Jeg er en av de som får superoppblåst mage med en gang jeg får i meg korn eller sukker og blir slapp etterpå- så etter jeg begynte med CC er det mye lettere og droppe brødet! Jeg er ingen brød elsker, men spiser mye knekkebrød på jobb pga at det holder seg lenge og er enkelt.. jobber med å bytte det ut/kutte ned..

Mine lunsjfavoritter med CC er:

- havregrøt med 1/3 boks CC , masse kanel og bær.

- havregrøt med 1/3 boks CC, en "dæsj" biola med smak, litt frø+ frukt (druer, bringebær, blåbær, annanas, vannmelom osv.)

Min frokost/kvelds favoritt er

- 1/2 boks kald CC med en "dæsj" biola med smak og bær/frø eller nøtter

Mamma og pappa går hos Fedon ( 1 års program) og er nå i ketose. De får spise kjøtt, meieriprodukter, olje, fisk. Og mamma gråt stakkars fordi hun liker jo ingenting ( ikke pesto, hvitløk, oljedressing, avokado)... så tipset henne om CC variasjoner med biola eller fun light- så nå håper jeg det går bedre.

(jeg vet at Biola er full av sukker, men når jeg sier dæsj er det kanskje 1-2 ss. Bare for å ta vekk bitterheten- funker flott for meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Søstra mi lagde en gang pizza med tynn, grov bunn, hjemmelaget tomatsaus (tomater, hvitløk, chili etc. + stavmikser), cottage cheese, spekeskinke og ruccola. Epic, for å si det mildt. :)

Kjøpte min første boks mager kesam og cottage cheese her om dagen etter å ha lest noen artikler her. Ser ikke for meg å spise en boks om dagen med skje akkurat, jeg har smakt bedre. :p

Men på pizza var det fantastisk synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...