Gå til innhold

Cottage cheese


Dreamtobefit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde mager cottage var litt dyrere enn den vanlige, men den var jo faktisk noen øre billigere. Må testes ut!

Meen, er det bare meg som synes at svensk CC har en bedre smak enn den norske? Har bare prøvd svensk Ica-CC, og synes den var litt bedre på smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med svensk CC er at de har mange forskjellige smakstyper å velge mellom! Norge henger så etter noen ganger...:meh:

Men jeg så en reklame her for noen dager siden (Tine) hvor de hadde fått CC med forskjellige smaker nå :)

Har ikke sett det i butikken enda, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg så en reklame her for noen dager siden (Tine) hvor de hadde fått CC med forskjellige smaker nå :)

Har ikke sett det i butikken enda, men.

Er litt innom tine i jobbsammenheng, og iallefall etter det jeg har sett så hadde dem endel fargesprakende stabler med cottage cheese, aka mere forskjellige smaker. så er tydeligvis på lager, dog NÅR det kommer ut i butikkene vet jeg ikke, men kan ikke være langt unna. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så overrasket da jeg så hva som er i CC (fløte osv).. Høres jo ikke veldig sunt ut!

Men uansett, det er godt med opphakkede mandler og bringebærsyltetøy, evt bær. Nam:) skal prøve det med fun light for første gang i mrg, spent! Haha:)

Siden når ble fløte usunt?

Har noen smakt den der boomchackalacka CCen, eller hva den nå heter? Hva kan man bruke den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når ble fløte usunt?

Har noen smakt den der boomchackalacka CCen, eller hva den nå heter? Hva kan man bruke den til?

Syns den er veldig grei i salater og den slags. Samme med den sjalottløk og persille-cottage cheesen. Prøve den chakalaka-CC til røket laks. Det var ikke suksess i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den er veldig grei i salater og den slags. Samme med den sjalottløk og persille-cottage cheesen. Prøve den chakalaka-CC til røket laks. Det var ikke suksess i hvert fall.

Tro om det blir det samme om jeg bare har litt sjalottløk og persille i en vanlig CC? Her i Harstad ligger vi litt etter, chakalakaCCen kom først denne uken - den andre går vel ett halvår til før vi ser :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om det blir det samme om jeg bare har litt sjalottløk og persille i en vanlig CC? Her i Harstad ligger vi litt etter, chakalakaCCen kom først denne uken - den andre går vel ett halvår til før vi ser :p

Bare på OBS jeg har sett de andre med smak så :p Tror nok det blir like godt om du blander det selv. Syns det var litt for mye løksmak på den ferdiglagde, slik at om du lager den selv har du i det minste mulighet til å regulere "løkstyrken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få ned fettprosenten sier det seg seg vel selv at man ikke skal dytte i seg fett. Har skjønt at CC er sunt, jeg sier bare at det er overraskende når man ser innholdet (i min verden har jeg aldri sett på fløte som sunt).

For å få ned fettprosenten sier det seg selv at man må være i energiunderskudd. Det kan man gjøre på flere måter. Å eliminere all fett fra kosten sin er definitivt en av de mer usunne tilnærmingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... du har ikke lest særlig mye om hvordan man går ned i fett% har du vel?

Nei, jeg er ingen ekspert nei. Åå,det er så typisk jenter å ty til "haha jeg ler av deg fordi du ikke kan nok om dette, isteden for å forklare hvordan det henger sammen siden jeg er en ekspert selv!"

:huh: like sjarmerende hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...