Gå til innhold

Folk som har forandret kroppen med Zumba ;-)


Plyo

Anbefalte innlegg

http://fitnessbloggen.no/jenter-derfor-fungerer-ikke-treningen-og-dietten-deres/

zumba1.JPG'

Tja, si det Asle. Jeg kan nevne flere...

Maria M, Lizette V, Dori W, Cindy S, Alley J, Doug J, Joan J, Alicia B, Michelle G.... osv...

Se på videoen fra 0:32 for flere suksesstories ;)

http://www.youtube.com/watch?v=F2YmBYwCszg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, tror ikke det er den store forandringen som skjer nei!

MEN jeg danser zumba selv, men det er KUN fordi jeg digger å danse, ike fordi jeg tror dette gir meg råe abs og spretten rompe. Men når det skal sies er det jo bra i den grunn av at folk har fått rompa opp fra stolen, og inn i zumba salen for mer bevegelse enn de hadde! Det er tross alt en ganske god cardio, skal selv på det i dag, som en del av cardioøkta mi i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Brukernavn007
Det er jo ikke rart jenter er redd for styrketrening og går for ZUMBA istedenfor når man har slike bilder på netthinnen :p *knis*

Stemmer det. LETT at jeg skal slutte å løfte vekter nå altså:p Zumba here I come;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk han i blå singlet bakerst i bildet fra 1:12. Han er ikke helt med på det som foregår... :D Dessuten tror jeg hemmeligheten bak Zumba ligger i toning sticks. *bestiller umiddelbart*

Toning sticks?? Tenk Zumba med shake weight eller Free Flexor ®

Det hadde vært noe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...