Gå til innhold

Blåmerker ved styrketrening?


Lima82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått en drøy en på leggen (Baksiden) hatt den snart i en uke nå! den er mørk og rød inni på en måte, ser helt jævlig ut:P har kjørt litt mer mark en vanlig så har kanskje noe med det og gjøre? Har ikke vært borti noe heller.. må si jeg er litt urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har konstante blåmerker på leggene pga markløften. I tillegg så bruker jeg å pådra meg to fine på/mellom skuldebladene pga hip thrust.

Ellers så pådrar jeg meg ekstremt med blåmerker ute på byen i helgene (faller ikke eller noe sånt, men de dukker opp..). Så har fått en god del blikk hvis jeg trener i shorts på mandagene/tirsdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol! Det hørtes ikke normalt ut nei :) Kanskje du har dunket deg under en øvelse da?

Haha, nei det er det rare. Hadde bein økt da jeg fikk det, og kan ikke huske at jeg kom borti noe som helst ved det område.. o_O Følte meg temmelig creepy i garderoben når jeg stod og sjekket ut hva det var for noe mens jeg skiftet og det kom inn noen og bare "WTF?!" :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får alltid blåmerker på leggene, men det nyeste er visst å få på kragebeinet, men bare på venstre side (selv om det ikke ser sånn ut på bildene siden det ene er tatt i speil og det andre med forsidekamera på telefonen). Hadde endelig blitt kvitt det som dukket opp for to uker siden, men i går kom et til... Håpløst! Legg-blåmerker synes ikke fullt så godt, så de er litt mer velkomne enn dette :p

post-5540-14440933115703_thumb.jpg

post-5540-14440933115386_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får alltid blåmerker på leggene, men det nyeste er visst å få på kragebeinet, men bare på venstre side (selv om det ikke ser sånn ut på bildene siden det ene er tatt i speil og det andre med forsidekamera på telefonen). Hadde endelig blitt kvitt det som dukket opp for to uker siden, men i går kom et til... Håpløst! Legg-blåmerker synes ikke fullt så godt, så de er litt mer velkomne enn dette :p

Haha, jeg får også monsterblåmerker på kragebeinet (kun venstre her også) etter mye vendinger :D Løsning: bli tjukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg får også monsterblåmerker på kragebeinet (kun venstre her også) etter mye vendinger :D Løsning: bli tjukk.

Men jeg har ikke så innmari mye tjukkhet å gå på før jeg rykker opp i supertjukk-vektklassen! :p og det har jeg ikke tenkt til. Får heller se ut som om jeg har blitt mishandlet, satser på at folk slutter å spørre snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg trodde jeg fikk mye blåmerker!:eek: Jeg går vel med konstant blåmerker og sår på hoftebena etter hipthrust.. Og opplever på legger og på bicepsen som om noen har poket meg skikkelig hardt haha.. Ser jo ut som man blir mishandlet jo :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...