Gå til innhold

Blåmerker ved styrketrening?


Lima82

Anbefalte innlegg

Og jeg trodde jeg fikk mye blåmerker!:eek: Jeg går vel med konstant blåmerker og sår på hoftebena etter hipthrust.. Og opplever på legger og på bicepsen som om noen har poket meg skikkelig hardt haha.. Ser jo ut som man blir mishandlet jo :p

Jeg ble kvitt mine blåmerker på hoftebena da jeg byttet til å bruke balansepute i stedenfor pad. Det er mye mer behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Haha fant denne tråden da jeg søkte blåmerker trening på google. Fikk nemlig litt sjokk i dag da jeg kom ut av dusjen og så at jeg hadde svære røde merker på begge sider av ryggen. Hypokonder som jeg er var det mange rare tanker som begynte å surre i hodet. Men dette er vanlig altså?

post-16617-14440958727311_thumb.jpg

Ikke verdens beste kvalitet, så ganske mye verre ut faktisk. Haha. men viser iallefall hvor de er.

post-16617-1444095872674_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha fant denne tråden da jeg søkte blåmerker trening på google. Fikk nemlig litt sjokk i dag da jeg kom ut av dusjen og så at jeg hadde svære røde merker på begge sider av ryggen. Hypokonder som jeg er var det mange rare tanker som begynte å surre i hodet. Men dette er vanlig altså?

Ikke verdens beste kvalitet, så ganske mye verre ut faktisk. Haha. men viser iallefall hvor de er.

Du har antakeligvis ligget på ryggen, enten på benk eller gulvet, slik at bh-stroppene dine har laget dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha fant denne tråden da jeg søkte blåmerker trening på google. Fikk nemlig litt sjokk i dag da jeg kom ut av dusjen og så at jeg hadde svære røde merker på begge sider av ryggen. Hypokonder som jeg er var det mange rare tanker som begynte å surre i hodet. Men dette er vanlig altså?

[ATTACH=full]121556[/ATTACH] [ATTACH=full]121557[/ATTACH]

Ikke verdens beste kvalitet, så ganske mye verre ut faktisk. Haha. men viser iallefall hvor de er.

Helt normalt! Var en periode jeg fikk blåmerker på skulderbladende når jeg kjørte hip thrust hvis jeg hadde på meg en spesifikk treningsbh.

Ser ikke helt pent ut, men det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Jeg har begynt å få noen voldsomme og veldig ømme blåmerker på lårene etter at jeg har begynt å bruke "rulle" som oppvarming før øktene. Forstår som så at det følger ingen fare med disse, men herlighet, ser jo ut som jeg har fått juling;) vonde er de også.. post-9664-14440975335585_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...