Gå til innhold

Min dypeste sympati


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å slå opp på treningssidene i sånne blader, bare for å le:D Står så mye idiotisk der at jeg vil grine. Det er alltid fokus på "Så lite trenger du trene for å få superkroppen" (a la "Godnyhet: Et kvarter spasertur 3-4 ganger i uka er nok!!!") og en haug med ligge-på-gulvet-og-gjøre-stram-opp-magen-øvelser. Evnt "stram opp rumpa mens du pusser tennene"-slageren:meh:

Man skal ikke kimse av knipeøvelser :p

Kan gjøres hvor som helst, når som helst og ingen som legger merke til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står som regel så si det samme i alle nummerene.

Blandt annet

1) Hvordan å sprettrumpe

2) Strandøvelser

3)Flat mage på 1-2-3

4) 5 magiske rumpeøvelser

5) Ferietrening

osv….

Er det samme hele tiden… BLÆÆÆ….

Våkn opp dere som er redaktører i slike blader, finn heller stoff som er mer sakelige enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glante i bokhyllene på Norli hin dagen, da jeg kom over en bok som het noe sånt som "styrketrening for kvinner". Da lærte jeg at det eneste jeg egentlig trenger av utstyr for å få drømmekroppen er et par flasker jeg kan fylle med vann, og en stol jeg kan støtte meg på. Sprettrumpe til sommeren? Ikke noe problem! Man tager ett stk stol, plasserer denne foran seg slik at man kan hvile armene på stolryggen, og stiller seg så bak denne med rette bein i skuldrebreddes avstand, og hendene hvilkene på stolryggen. Deretter løfter man det ene benet, i strak tilstand, til siden, ikke lenger enn ca knehøyde (man vil jo ikke få strekkskade!). Gjenta ti ganger. Gjør så samme øvelse på andre benet. Tadaa! Instant sprettrumpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh lord. Adresse og jobbsted takk. Jeg føler meg kallet til å leke supermann, og forsøke å redde menneskeheten

Intill da, server denne linja "Helt sant, ikke alle kan trene like mye som meg ,eller burde, men ALLE ser ut til å trene mer en deg, og da tenker jeg på holdning, ikke fasong"

mehehe. Nå er jeg ondskapsfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh lord. Adresse og jobbsted takk. Jeg føler meg kallet til å leke supermann, og forsøke å redde menneskeheten

Intill da, server denne linja "Helt sant, ikke alle kan trene like mye som meg ,eller burde, men ALLE ser ut til å trene mer en deg, og da tenker jeg på holdning, ikke fasong"

mehehe. Nå er jeg ondskapsfull.

Ooooh Tor har en evil side :D

Bra kommentar :p I LIKE ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, å være hard er noen ganger nødvendig, at man er slem er en etisk diskusjon jeg ikke tar stilling til.

For å konkretisere det mer så mister jeg sympatien når slike svar kommer, haters gonna hate som det er så godt sagt.

UANSAETT så føler jeg at dette sitatet passer fint inn

I don´t say that there should be a capital punishment for beeing stupid. I´m just saying why don´t we take the safety labels off, and let the problem solve it self?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, å være hard er noen ganger nødvendig, at man er slem er en etisk diskusjon jeg ikke tar stilling til.

For å konkretisere det mer så mister jeg sympatien når slike svar kommer, haters gonna hate som det er så godt sagt.

UANSAETT så føler jeg at dette sitatet passer fint inn

Hehe du hadde måtte vært her i 1 mnd skulle du svart på alle rare kommentarene folk kommer med:) Matdiskusjoner går jeg ikke innpå med de lenger, fordi da ville jeg blitt galen..

Men de aller beste er de som sier de ikke har tid..

De for ingen sympati fra meg. Hvis jeg kan rekke det m to unger, full jobb og alene så kan ALLE rekke det :D

Men HATERS GONNA HATER :D

Og de eeeelsker bladene som Shape up & KK osv.. Og det som står i de er jo selvfølgelig riktig. Det står jo i ett blad :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ikke drit meg ut, men nummer 1 og 3 er da vel ikke så fullstendig feil?

1) http://www.nifes.no/forskning/sjomathelse/mer%20om/omega-3%20i%20ulike%20fiskeslag/ Her kan du se forskjellen mellom torsk og for eksempel laks

3) For lengst avdanket myte, selv om mange fortsatt mener det er gunstig. Har selv oppnådd gode resultater uten å hive nedpå karbohydrater etter trening ;) Så lenge man får i seg mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, leste gjennom hele tråden. Har for lengst sluttet å kjøpe dameblader, mine årsaker er:

1. De er dyre

2. Fakta basert på synsing

3. De er dyre

4. Kompetanseløse journalister som står bak dårlige reportasjer

Disse damebladene biter seg fast i usikre damer i alderen 18-40 år. Bortkasta tid og penger. Les Aftenposten Innsikt! Verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å lese dameblader for klær og mote, og ikke tips om livet ellers ;) Lettbeint underholdning er jo helt topp i blant, men da vil jeg ha flotte bilder og flotte klær, ikke en guide til hvilken bukse som passer til min figur™ sammen med en quiz om hvor ille vennskapene mine er. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft!! Så teit å sitte her og latterliggjøre folk på den måten dere gjør, usjarmerende med mennesker som føler seg så mye bedre enn andre!

Nå kjøper jeg ikke blader da, jeg synes det er for dyrt. Men jeg leser de til stadighet..hos legen, tannlegen..på jobb..osv. Og det står da mye artig også. Om man leser en artikkel som "10 sikre tegn på at mannen din er utro", så får man vel ta det for hva det er da..simpel underholdning i 10 min. Ganske likt som når man velger å sette seg ned for å se en film..eller noe lignende.

Dessuten er vel "Toppform" litt individuelt? Om man er størrelse elefant og ikke har rørt seg på 15 år, så er de tipsene der sikkert helt ok? Og den målgruppen nås vel kanskje ikke andre steder enn i KK og Allers..eller hva det måtte være. Søplehuer er overalt.også her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å lese dameblader for klær og mote, og ikke tips om livet ellers ;) Lettbeint underholdning er jo helt topp i blant, men da vil jeg ha flotte bilder og flotte klær, ikke en guide til hvilken bukse som passer til min figur™ sammen med en quiz om hvor ille vennskapene mine er. :p

Da leser man Vogue! Det er som en stor bildebok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...