Gå til innhold

Krisehjelp for deg som har gått glipp av Paradise Hotel... ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk bare med meg slutten, men her er dagens Iselin:

Jeg kan mer fysisk enn psykisk. Matte er overvurdert. De som er flinke på skolen kan null ellers. Det går ikke an å kommunisere med nerder.

Annonse

Jeg fikk bare med meg slutten, men her er dagens Iselin:

Jeg kan mer fysisk enn psykisk. Matte er overvurdert. De som er flinke på skolen kan null ellers. Det går ikke an å kommunisere med nerder.

Og hun fortsatte: altså, det er jo sikkert greit å være smart på skolen, men det holder jo ikke i lengden liksom!

... nei, i lengden vil det nok alltid heller lønne seg å være blond og dum..

Dagens, kanskje tidenes sitat:

Hjelpepleier-Olga: "Einstein fant opp graviditeten... Mens han fikk et eple i hodet."

Snooki: "Nei, det var Adam, det!"

Haha, og hun nye forveksla einstein med frankenstein! Bra jobba :D

Stian kunne lett blitt mangemillionær hvis han hadde gått in for det.

Einstein fant opp hjulet, men det var firkantet til å begynne med.

Iselin kan snakke med Alexandra, men hun føler seg veldig smart.

Jeg NYTER Paradise Hotel helt og fullt. Spesielt når de klipper det sammen for å få deltakerne til å se enda mer ubrukelig ut. Den "Hva er det egentlig som er i mosen?"-montasjen deres holdt på å ta livet av meg... Og det bare fortsetter! Hjelpepleier Olga: "Det e en muffins her..". "Are: "Ho e itj den smartast kniven i skoffa.".

Annonse

I mangel av annet på tv under kveldsmaten i går, så prøvde jeg meg på PH. Og herrejemini så sykt tragisk folk der inne er. Jeg har ikke sett på siden Petter Pilgaard-sesongen, og de folka er jo som einsteiner i forhold til de i år! Jeg fikk fysisk vondt av å se på, klarte ikke mer enn 15 minutter og måtte til slutt slå av og surfe litt i stedet.

Helt utrolig at de finner så mange korka personer, men det er vel kanskje stort sett sånne som melder seg på. Ler meg ihjel av artikler på nett; "Jeg bryr meg ikke om hva folk sier om meg". Nei, men det burde du kanskje! :confused:

Ja, spesielt når den kom etter følgende: "For jeg er egentlig ganske sterk altså! Kan løfte min egen kroppsvekt lissom.. Det er bare det at når man løfter VEKTER så blir man så fokusert på at det er VEKT man løfter, tiihihihi, lissom..."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...