Gå til innhold

Krisehjelp for deg som har gått glipp av Paradise Hotel... ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Dagens, kanskje tidenes sitat:

Hjelpepleier-Olga: "Einstein fant opp graviditeten... Mens han fikk et eple i hodet."

Snooki: "Nei, det var Adam, det!"

HAHaaahahahahah..!! :D :D

Skrevet
Jeg fikk bare med meg slutten, men her er dagens Iselin:

Jeg kan mer fysisk enn psykisk. Matte er overvurdert. De som er flinke på skolen kan null ellers. Det går ikke an å kommunisere med nerder.

Og hun fortsatte: altså, det er jo sikkert greit å være smart på skolen, men det holder jo ikke i lengden liksom!

... nei, i lengden vil det nok alltid heller lønne seg å være blond og dum..

Skrevet

Jeg NYTER Paradise Hotel helt og fullt. Spesielt når de klipper det sammen for å få deltakerne til å se enda mer ubrukelig ut. Den "Hva er det egentlig som er i mosen?"-montasjen deres holdt på å ta livet av meg... Og det bare fortsetter! Hjelpepleier Olga: "Det e en muffins her..". "Are: "Ho e itj den smartast kniven i skoffa.".

Annonse

Skrevet

I mangel av annet på tv under kveldsmaten i går, så prøvde jeg meg på PH. Og herrejemini så sykt tragisk folk der inne er. Jeg har ikke sett på siden Petter Pilgaard-sesongen, og de folka er jo som einsteiner i forhold til de i år! Jeg fikk fysisk vondt av å se på, klarte ikke mer enn 15 minutter og måtte til slutt slå av og surfe litt i stedet.

Helt utrolig at de finner så mange korka personer, men det er vel kanskje stort sett sånne som melder seg på. Ler meg ihjel av artikler på nett; "Jeg bryr meg ikke om hva folk sier om meg". Nei, men det burde du kanskje! :confused:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...