xxxxx Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 eller kanskje han dro for å få tips av pt-fred som "alltid får komplimenter om kroppen sin"? Hahahaha Siter
Bandea Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Jeg skal ALDRI, ALDRI se en episode av PH til. This is way way way way much better Siter
Lame Nordstrom Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Jeg fikk bare med meg slutten, men her er dagens Iselin: Jeg kan mer fysisk enn psykisk. Matte er overvurdert. De som er flinke på skolen kan null ellers. Det går ikke an å kommunisere med nerder. MariusS, Vivian og xxxxx 3 Siter
Kirill W. Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Det går ikke an å kommunisere med nerder. Lz'Pv Bruh og Lame Nordstrom 2 Siter
Ninja Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Dagens, kanskje tidenes sitat: Hjelpepleier-Olga: "Einstein fant opp graviditeten... Mens han fikk et eple i hodet." Snooki: "Nei, det var Adam, det!" -------------, Bambi og xxxxx 3 Siter
bassefar Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Får så sinnsvakt vondt innerst inne i sjela av hu dumme blonde frøkna. Helt rått. Siter
xxxxx Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Dagens, kanskje tidenes sitat: Hjelpepleier-Olga: "Einstein fant opp graviditeten... Mens han fikk et eple i hodet." Snooki: "Nei, det var Adam, det!" HAHaaahahahahah..!! :D Siter
Inger-Lise Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Jeg fikk bare med meg slutten, men her er dagens Iselin: Jeg kan mer fysisk enn psykisk. Matte er overvurdert. De som er flinke på skolen kan null ellers. Det går ikke an å kommunisere med nerder. Og hun fortsatte: altså, det er jo sikkert greit å være smart på skolen, men det holder jo ikke i lengden liksom! ... nei, i lengden vil det nok alltid heller lønne seg å være blond og dum.. Pewpew og CaraMella 2 Siter
metatera Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Jeg ler meg ihjel hver kveld jeg:rofl: Vi må passe oss da, så vi ikke begynner å si lixom til ALT!! LIXOM... Siter
BirraLee Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Dagens, kanskje tidenes sitat: Hjelpepleier-Olga: "Einstein fant opp graviditeten... Mens han fikk et eple i hodet." Snooki: "Nei, det var Adam, det!" Haha, og hun nye forveksla einstein med frankenstein! Bra jobba Ninja 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Stian kunne lett blitt mangemillionær hvis han hadde gått in for det. Einstein fant opp hjulet, men det var firkantet til å begynne med. Iselin kan snakke med Alexandra, men hun føler seg veldig smart. Athene 1 Siter
Ninja Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Jeg NYTER Paradise Hotel helt og fullt. Spesielt når de klipper det sammen for å få deltakerne til å se enda mer ubrukelig ut. Den "Hva er det egentlig som er i mosen?"-montasjen deres holdt på å ta livet av meg... Og det bare fortsetter! Hjelpepleier Olga: "Det e en muffins her..". "Are: "Ho e itj den smartast kniven i skoffa.". Lame Nordstrom og lillemeg 2 Siter
CaraMella Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Jeg knekker av latter, PH er årets komedie !!:rofl: Siter
Ainanas Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 I mangel av annet på tv under kveldsmaten i går, så prøvde jeg meg på PH. Og herrejemini så sykt tragisk folk der inne er. Jeg har ikke sett på siden Petter Pilgaard-sesongen, og de folka er jo som einsteiner i forhold til de i år! Jeg fikk fysisk vondt av å se på, klarte ikke mer enn 15 minutter og måtte til slutt slå av og surfe litt i stedet. Helt utrolig at de finner så mange korka personer, men det er vel kanskje stort sett sånne som melder seg på. Ler meg ihjel av artikler på nett; "Jeg bryr meg ikke om hva folk sier om meg". Nei, men det burde du kanskje! Siter
Mona Elisabeth Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Tenk, om ti år er nok ganske mange av disse folka fryktelig flaue! Håper jeg ihvertfall.. Siter
Helene Drage Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Tenk, om ti år er nok ganske mange av disse folka fryktelig flaue! Håper jeg ihvertfall.. Tror ikke halvparten er smarte nok til det jeg... Ainanas 1 Siter
------------- Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Ler meg i hjel her. WAY much better enn på tv! Plyo, hvor er oppdateringene?! Siter
Inger-Lise Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Savner virkelig oppdateringene herfra, der er jo så mye juicy Stuff om dagen! Siter
xxxxx Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 "Jeg tror jeg må droppe denne styrketreningen, og heller trene på mer fysiske ting.." Iselin overgikk selv selv igår Emiliemo, Charlotte Lund, Vivian og 5 andre 8 Siter
Ninja Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Ja, spesielt når den kom etter følgende: "For jeg er egentlig ganske sterk altså! Kan løfte min egen kroppsvekt lissom.. Det er bare det at når man løfter VEKTER så blir man så fokusert på at det er VEKT man løfter, tiihihihi, lissom..." xxxxx, CaraMella og Charlotte Lund 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.