Gå til innhold

Ripped hardcore


Shake90

Anbefalte innlegg

Hva vil du anbefale da?

Nesj kommer vel litt an på hva du har tilgang til..Bor du i nærheten av Sverige? Mestrer du netthandel så kan du handle fra predatornutrition.co.uk de har det meste. Craze er det mange som sverger til. Men i grove trekk så er de fleste ganske like. Sjekk ut pre-wo-tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Hva vil du anbefale da?

Kan også kjøpe "S.A.W" som er på det norske markedet ;) Flere brukere som bruker det også;)

Personlig har jeg bare brukt "energy kick" eller noe sånt fra PF(grønn te, koffein++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Genispørsmålet for dagen er da:

Er det noe i denne klassen som har noen som helst effekt på fettforbrenningen/ forbrenningen?

Finnes det noe der ute som er effektivt sammen med all styrketreningen min, multitilskudd, omega boost og proteinoverskudd for å hjelpe meg å forbrenne fett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genispørsmålet for dagen er da:

Er det noe i denne klassen som har noen som helst effekt på fettforbrenningen/ forbrenningen?

Finnes det noe der ute som er effektivt sammen med all styrketreningen min, multitilskudd, omega boost og proteinoverskudd for å hjelpe meg å forbrenne fett? :)

Nei. Du kan gå deg en tur i moderat tempo og forbrenne mer fett enn en 1000-lapp med super duper extra turbo fat burner ville gjort. God tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har hatt svært god effekt med OxyElite Pro, den orginale. Det skal visst være noe igjen av produktet rundt om på enkelte nettbutikkers lager. PES Alphamine og iForce Dexaprine har jeg ikke forsøkt, men er de å få kjøpt i nabolandet, evt nettbutikker som sender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt svært god effekt med OxyElite Pro, den orginale. Det skal visst være noe igjen av produktet rundt om på enkelte nettbutikkers lager. PES Alphamine og iForce Dexaprine har jeg ikke forsøkt, men er de å få kjøpt i nabolandet, evt nettbutikker som sender?

predatornutrition.com og sportkost.se. Har også hørt svært god tilbakemelding på Lean Xtreme og Erase Pro, men disse blir stoppet i tollen på vei inn til Norge da de inneholder et derivat av DHEA(?) visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

predatornutrition.com og sportkost.se. Har også hørt svært god tilbakemelding på Lean Xtreme og Erase Pro, men disse blir stoppet i tollen på vei inn til Norge da de inneholder et derivat av DHEA(?) visstnok.

Alt som blir stoppet inn i Norge fungerer jo ;)

Skjønner t jeg burde ta meg turen over grensa og evnt kjøpe litt supply for mot sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du kan gå deg en tur i moderat tempo og forbrenne mer fett enn en 1000-lapp med super duper extra turbo fat burner ville gjort. God tur :)

Thank you, Captain Obvious. Tanken bak fettforbrennende produkter, er at du skal kunne yte mer under trening, og på den måten forbrenne flere kalorier, ikke at du skal slanke bort fettet på et magisk vis mens du sitter på ræva i sofaen.

Hovedingrediensen i de fleste av disse produktene, er stimulanter, som koffein, og effekten av koffein er vel kjent for de fleste. I tillegg er det vanlig å tilsette krydder og urter som kan være med på å øke kroppens forbrenning, som spansk pepper, kanel, grønn te og lignende.

Bruker selv Rapid Burn fra Proteinfabrikken, men skal du til Svergie, bør du handle Ripped Fuel. Den ansees som en av de bedre fettforbrennende produktene der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...