Gå til innhold

Ripped hardcore


Shake90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begge er hovedsaklig koffeintilskudd og innholdet er ganske likt. Jeg kjøpte en frenzy fat loss pakke rent tilfeldig via en annonse fordi jeg trengte koffeintilskudd. Du må ta 4 tabletter for 1 dose. Noe som kan være å foretrekke da effekten av koffein kan være litt intens for noen, så du får god mulighet til å føle deg frem til riktig dose. Men idag bruker jeg andre koffeintilskudd.

Hvilke erfaringer har du av frenzy fat loss? Mange skryter av de, men for en fattig student så er prisen drøy. Men det koster jo å ha trening som hobby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke erfaringer har du av frenzy fat loss? Mange skryter av de, men for en fattig student så er prisen drøy. Men det koster jo å ha trening som hobby ;)

De fleste tilskudd av den typen som er lov å ta inn i landet fungerer ikke mer enn bare marginalt bedre enn et par kopper kaffe. Og kaffe er mye billigere og mer tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Jeg blir skjelven av 1 ripped hardcore tablett. Men allikevel føler jeg at jeg har mer energi på trening! Tror skjelvingen går over etterhvert som jeg venner meg til koffeininnholdet. Er ikke vandt til det for drikker ikke kaffe eller lignende. Begynte med de idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil du neppe merke effekt av koffein- og koffeinlignende tilskudd heller.

Drikker selv "litt mye" kaffi og vanlig koffeinbaserte tilskudd blir veldig dyrt i lengden, må liksom ta så mye for at det skal virke. Dog magen liker bedre tilskuddene en å drikke kaffe, jeg drikker noe grønn te også.

Personer som ikke drikker kaffi eller te, evt lite kan nok få en positiv effekt av slike tilskudd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

"Ingredienser: Koffein (290 mg), gallussyremonohydrat, bringebærketon, kaffebønneekstrakt (3,377 mg koffein), Capsimax (capsicumekstrakt), grønn te-ekstrakt, olivenbladsekstrakt, utfyllingsmiddel (magnesiumstearat), kapselmateriale (bovint gelatin, fargestoffer (E172, E173))."

289kr hos gym grossisten for 60stk 4,82Kr per tablett. 1,66kr per 100mg koffein.

Koffeintabletter fra Self Umninutrition 115kr for 150stk 250mg. 0,77kr per tablett. 0,31kr per 100mg koffein.

Så egentlig er det bare en dyr innpakning. Da rene koffeintabletter koster mye mindre og har samme effekten.

"Ved høye inntak av koffein (fra 250 til 750 mg) kan hodepine, svimmelhet, rastløshet og kvalme opptre. I tillegg kan andre ingredienser forårsake løs mage og diaré." Noe som forklarer hvorfor annikenfitness går så mye på do.

Koffein øker forbrenningen og utholdenhetsevner. Det virker vanndrivende og øker urinproduksjonen i nyrene. Så det er nok derfra navnet ripped kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet
Noen som har noe formening om disse produktene?

Tenker ikke på de som fettforbrenning primært, men mer som et tilskudd før økt energi før en treningsøkt.

Som energi, bør du da se på mest koffein osv.. Eller ta den billige varianten: kaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er billigst og best, I know.

Kaffe er noe jeg lever på flere ganger om dagen, så det er et godt brukt kosttilskudd ;)

Men når jeg kjører morgencardio, så har jeg ikke tid til å nyte en kopp kaffe, så da syns jeg det er veldig greit å ha kapsler som kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...