Gå til innhold

Foam Roller


Anbefalte innlegg

Bestilte en foam roller fra elite fts, og så stress det er med all kundeservice og alt det dere.

Noen som har kjøpt foam roller før fra Usa? skriv om din erfaring

Forresten lurer på hvorfor pengene ikke er ankommet elite fts? men pengene er trukket dette kan da ikke være normalt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hatt problemer med Elitefts. Kjøpte en strikk, 2stk. rumble roller og et sett med turnringer. frakten kom på 183.44Dollar. Da jeg fikk pakken så jeg at ringene manglet, men dem sto på pakkseddelen. Sendte dem en mail. Halvannen uke etter fikk jeg et svar om at hvis jeg skulle ha ringene tilsendt måtte jeg betale 183,44dollar i frakt. Sendte dem en ny mail om hvorfor jeg måtte betale 183,44dollar siden det var bestilt sammen alt det andre. Fikk som svar at det var en annen produsent på disse ringene. Fikk dem til å slette orderen. Skulle få refundert 75 dollar for ringene, men har ikke fått pengene ennå.

Selv om pengene er trukket fra din konto kan det ta et par dager før elitefts får pengene på sin konto. Opplevde det samme. Hvis det tar for lang tid, kan du ta kontakt med banken din og høre med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd den selv :D ?

Jupp. Kjøpte PVC-rør på Bauhaus til 60,-. Det andre var litt dyrere, men da har jeg til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra OPTP, frakt kom på 44USD og rulle+ball på 16USD = 350NOK ca

Billigste frakten jeg har funnet iaf

Ball er billigere om du kjøper en bandy-ball på G-sport til 30,- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen som bestiller hos sandviktraining istede??

Selger eirik sandvik forsatt altså? isåfall skal eg bestille derifra nå. har ikke tid til å vente på treige, og elendig service. Skal aldri mer bestille fra elite fts fy faen så forbanna eg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...