Gå til innhold

Foam Roller


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har et godt poeng :) men jeg bruker mye penger på trening, og du bruker sikkert mye penger på andre ting som

bilen din, bytur og andre typer ting som jeg ikke gjør osv. Alle bruker mer penger enn andre ting bare for å få det sagt.

Når jeg først handler for treningen min så bruker jeg heller å kjøpe de "dyre" fordi som oftest varer de lengre enn å kjøpe de billig fordi som OFTEST blir de fort ødelagt utifra mine erfaringer. Det er det jeg liker å bruke penger på så hvorfor ikke :D

Akkurat som jeg betaler heller en "dyr PT for å hjelpe meg med å nå målet enn å betale billig og du får bare 40 % igjen:D?

Jeg bruker ikke mye penger på klær heller, og har litt det samme tankegang som deg akkurat på det :)

Men som sagt alle har noe de bruker mer penger på enn andre ting.

Sånn er min tankegang :D

Tja, igjen så virker det som om du blir litt blind av prisen. Det er ingen ting som tilsvarer at denne PTen til x% penger er bedre enn den billigere. Jeg ville forespurt meg om hvem folk ville anbefalt, og bedt om begges referanser etc, pris er bare piss.

Det eneste jeg prøver å forklare her, er at pris ikke er synonymt med kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Kan advare litt..den fra myrevo er syyykt vond btw :p..anbefaler å ha en i tillegg, type hard men uten pigger hvis man aldri har brukt detta før.

hehe, tror eg skal overleve...har ganske høy smerteterskel i forhold til muskel massasje etter å ha gått til muskelterapaut som har knadd på muskleknuter og slikt. Bestillte den på 30cm og den svarte som var den harde :p

skal heller skrive ett inlegg i loggen min hvis eg blir helt ødelagt etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Bumper den tråden her igjen jeg, sselv om den er gammel. Hvilken anbefaler folket av blå og svart? Jeg har aldri prøv noe liknende, og hørt at svart er "hardere", uten at det sier meg for alt for mye..

Kjøp den svarte du. Bedre å lide litt ekstra i begynnelsen, enn å måtte kjøpe en til etter hvert, når den blå "slutter" å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...