Gå til innhold

Foam Roller


Anbefalte innlegg

Kødder du med meg? hvorfor er det ingen som har lagt ut den linken enda. Skal kjøpe den på 30 cm.

Så dum som jeg er bestilte fra Usa + den var dyrere og dårligere herregud.

Forresten er det noe vits å kjøpe en hardere variant? jeg er mer enn gjennomsnittlig trent.

Sånn nå har jeg bestilt fra myrevolution har ikke tid til å vente på massasjerullen + det KAN ta opptil flere uker før du fra den fra utlandet.

Kvalitet ftw :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De på myrevolution er jo torturredskaper med pigger og full pakke! Hvorfor ikke bare lage slik jeg linket til? For 150 kan man lage akkurat den størrelsen og hardheten man selv føler for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på myrevolution er jo torturredskaper med pigger og full pakke! Hvorfor ikke bare lage slik jeg linket til? For 150 kan man lage akkurat den størrelsen og hardheten man selv føler for...

Jeg kan ikke lage, og isåfall hvor får man kjøpt alt det der? og hva må jeg kjøpe også videre.

Jeg tenker på kvalitet. Det der tviler jeg på varer lenge:P? Den på myrevolution er bra med kvalitet, og varer lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 liten rull med duct tape

litt skumgummiisolasjon til bruk under parkett/laminat

PVC-rør ca 10-11cm

Du får alt du ikke kan få fra noen som akkurat har pusset opp ved å gå på Bauhaus, Byggmakker eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne_

Har prøvd den med pigger på gymmet til Eirik, oh my, den er grusom! Endte med svære blåmerker på hoftene og rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den med pigger på gymmet til Eirik, oh my, den er grusom! Endte med svære blåmerker på hoftene og rumpa.

Den er sikkert den harde varianten. Jeg kjøpte den original, og den skal ikke være så gale som dere skal ha det til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den med pigger på gymmet til Eirik, oh my, den er grusom! Endte med svære blåmerker på hoftene og rumpa.

En slik trigger point foamoller er suveren for å jobbe ut muskelknuter i ryggen. :)

Slår tennisball-trikse anyday ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feks;

Sko fra HM; 200,- vært min faste treningspartner i 2 år.

Mus og tastatur: 450,- MEGET godt brukt, fulgt meg i 5 år.

Du får tro hva du vil, og det er dine penger det går av, men jeg er langt i fra enig.

Du har et godt poeng :) men jeg bruker mye penger på trening, og du bruker sikkert mye penger på andre ting som

bilen din, bytur og andre typer ting som jeg ikke gjør osv. Alle bruker mer penger enn andre ting bare for å få det sagt.

Når jeg først handler for treningen min så bruker jeg heller å kjøpe de "dyre" fordi som oftest varer de lengre enn å kjøpe de billig fordi som OFTEST blir de fort ødelagt utifra mine erfaringer. Det er det jeg liker å bruke penger på så hvorfor ikke :D

Akkurat som jeg betaler heller en "dyr PT for å hjelpe meg med å nå målet enn å betale billig og du får bare 40 % igjen:D?

Jeg bruker ikke mye penger på klær heller, og har litt det samme tankegang som deg akkurat på det :)

Men som sagt alle har noe de bruker mer penger på enn andre ting.

Sånn er min tankegang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...