Gå til innhold

Foam Roller


Anbefalte innlegg

En ting som slo meg når var en runde rundt i diverse sportsbutikker forleden (for å kjøpe noe annet). Hvorfor fører ingen foam rollers? For lite kundegrunnlag?

Veldig godt spørsmål..De har så utrolig mye annet rart at å ta inn ett lite parti rumble og foamrollers burde vært smart. Kanskje man burde tipse dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bumper den tråden her igjen jeg, sselv om den er gammel. Hvilken anbefaler folket av blå og svart? Jeg har aldri prøv noe liknende, og hørt at svart er "hardere", uten at det sier meg for alt for mye..

Jeg har den svarte og den er betraktelig hardere enn den blå. Har forøvrig "the grid" fra tp therapy også.

Rumble roller bruker jeg for det meste på ryggen, eller uten særlig mye vekt på leggene. I kombinasjon med en lacrosseball er dette glimrende til å rulle med for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den svarte og den er betraktelig hardere enn den blå. Har forøvrig "the grid" fra tp therapy også.

Rumble roller bruker jeg for det meste på ryggen, eller uten særlig mye vekt på leggene. I kombinasjon med en lacrosseball er dette glimrende til å rulle med for min del.

Hadde du klart deg med blå, tror du? Eller er den svarte et must?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt spørsmål..De har så utrolig mye annet rart at å ta inn ett lite parti rumble og foamrollers burde vært smart. Kanskje man burde tipse dem ?

Jeg gikk forbi noe på xxl i sørlandsparken(Kristiansand) som stod som "foam roller". Mener det var reebok som stod som produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der er jo super pusete iforhold t den fra x-life el hvor de no er de selger den roller runbler'n eg har som er svart og med sånne "pigger" hihi ;-) :-p

Haha! Ja, jeg har den fra myrevolution med pigger. Men jeg jobber som kiropraktor og anbefaler den jeg linket til til pasienter.. Tror de kanskje blir litt skremt av den med pigger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...