Gå til innhold

Endomondo! Din bruker?


Tarjeii

Anbefalte innlegg

Hvilken mobil/pulsklokke har du? Polar H7 fungerer med de fleste high-end klokkene til Polar og iPhone 4S. Polar Wearlink+ mener jeg funker med Android. Har du en high-end Garmin klokke med GPS kan du bare importere treningen rett til Endomondo. La deg forresten til som venn. :)

.

Bruker selv Polar Wearlink+ med min android telefon, fungerer knirkefritt :)

Ah, har Polar FT80, har ikke GPS.

Altså, fungerer det ordinære wearlinkbeltet?

Ser de selger bluetooth-wearlink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ordinære wearlinkbeltet vil ikke fungere med telefonen (det må ha bluetooth tilkobling).

Wearlink+ fungerer med Android/Symbian telefoner, og H7 for iPhone 4S (om jeg husker rett kan du ikke bruke denne på en annen iPhone versjon enn 4S, pluss at den ikke vil funke optimalt med Android telefoner).

Jeg vil tro begge beltene vil fungere med FT80, uten å være helt sikker.

Er folk gira på å lage noen Challenges på Endomondo for oss her på Fitnessbloggen? Så det blir noen konkurranser! :D

Ha et par stk f.eks Most calories, Most KM running, Most KM cycling, Most workouts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte fra august av da. Men jeg er også på ferie, hindrer meg ikke fra å trene. :p

Haha, neinei, men landeveissykkelen min koser seg i Bergen. Så blir ikke stort sykling annet enn fjellturer på offroaden, meeen løping blir det seff mye av! :)

Gleder meg til konkene begynner, motiverende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har et forslag til hvordan man skal tracke lengre gåturer? Var på fjelltur i går i litt over 6 timer, og iPhonen var da nesten tom for strøm.

Hva om man da er på fjelltur over flere dager, hvor man ikke har tilgang til strøm?

Er evnt. Garmin klokker noe å foretrekke, eller vil GPSen der også trekke for mye strøm?

Juicedefender? Om den ikke bare er til android da:)

Her er jeg btw; Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

:)

Noen av dere som har problemer med gps tracking? I dag tracket "edmund" kun tiden, og 0,43 km av distansen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg tror det er enkelte telefonmodeller og endomondo som ikke går særlig godt overens, og da skjer den type ting. Selv har jeg aldri hatt noe rart med min telefon. Kanskje noen med teknisk innsikt som har noen ide om hva "feilen" kan være og om det er mulig å fikse..?

Nei det er nok fjella her oppe som ødelegger.... Var ute på løpetur i sta, endomondo sier 15 km, polar gps`n sier 10,6. Sjekket på kart og det er gps`n til polar som har rett.

Heia mongo app som ikke er brukans på Rjukan! :mad:

Rjukan.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Trådstarter, Tarjeii skal du ikke annonsere vinnerne?=)

Seff!

Vært så mye så har ikke fått til noe særlig med kondisting utenom litt turer.

But, here goes!

Vinnerne for agust måned er

Fitnessbloggen: Flest kalorier forbrent

1 Sigrunn Askland

28505 kcal

2 Christian Dan Sørensen

22215 kcal

3 Michael Abildskov Poulsen

19701 kcal

Fitnessbloggen: Flest KM (gåing)

1 Tonje Anita Solberg

145.73 km

2 Johanna Backman

75.34 km

3 Tarjei Innleggen

51.59 km

Fitnessbloggen: Flest KM (sykling, sport)

1 Helge Stegemoen

68.93 km

Fitnessbloggen: Flest KM (løping)

1 Sigrunn Askland

202.39 km

2 Nina Hübenette Landgraff

113.42 km

3 Tommy Miland

95.84 km

Må si jeg er super imponert, sykt mye bra resultater.

Så en liten ekstra heder til Sigrunn, Tonje Anita og Helge som tok i land første prisen.

Synes vi kan lage en oversikt over hvem som vinner flest konkuranser, så vi kan lage dette til en fast greie.

Da blir det

3 poeng for første

2 poeng for andre og

1 poeng for tredje

Fitnessbloggen Endomondo Challenge 2012

1. Sigrunn Askland 6 poeng

2. Tonje Anita Solberg 3 poeng

3. Helge Stegemoen 3 poeng

Christian Dan Sørensen 2 poeng

Johanna Backman 2 poeng

Nina Hübenette Landgraff 2 poeng

Michael Abildskov Poulsen 1 poeng

Tarjei Innleggen 1 poeng

Tommy Miland 1 poeng

Aner ikke hva flesteparten heter her inne, men om dere kunne gitt en lyd :) Så kan jeg skrive nick istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...