Gå til innhold

Endomondo! Din bruker?


Tarjeii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da fungerer endomondoen min. Det som var problemet er at den går i deep sleep om man har power saving mode. Slo den av, og den ble ikke stoppet av ICS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har et forslag til hvordan man skal tracke lengre gåturer? Var på fjelltur i går i litt over 6 timer, og iPhonen var da nesten tom for strøm.

Hva om man da er på fjelltur over flere dager, hvor man ikke har tilgang til strøm?

Er evnt. Garmin klokker noe å foretrekke, eller vil GPSen der også trekke for mye strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skru av alt som bruker mye strøm, lys på skjermen, internett osv osv. Kun kjør gps og endomondo, men turer som er over flere dager må du nok ty til noe annet ja. Finnes jo batteridrevne ladere, men ja :p

Har vurdert batteridrevne ladere/solcelle ladere, men det er ikke snakk om mange oppladinger de kan ha. Om man er ute i 25 timer pluss er det et lite alternativ.

Jeg vet at Garmin Forerunner 910XT har batteritid på 20 timer, men om det er med GPS er jeg usikker på. Evnt. om det er noen andre klokker som har bedre batteritid med GPS.

Det kjekkeste hadde vært en Polar klokke, men Polar Personal Trainer funker dessverre ikke med Endomondo.

Er det noen som har kjøpt pulsbelte som virker mobilen fra Endomondo?

Det frister meg veldig, for nå løper jeg med mobil i løpesekk og ega pulsklokke+belte.

Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

Hvilken mobil/pulsklokke har du? Polar H7 fungerer med de fleste high-end klokkene til Polar og iPhone 4S. Polar Wearlink+ mener jeg funker med Android. Har du en high-end Garmin klokke med GPS kan du bare importere treningen rett til Endomondo. La deg forresten til som venn. :)

Her er min :)

La til en del av dere for noen uker siden - artig å både følge andre og ha følgere :D En liten motivasjonsboost :)

Lagt til som venn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt pulsbelte som virker mobilen fra Endomondo?

Det frister meg veldig, for nå løper jeg med mobil i løpesekk og ega pulsklokke+belte.

Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

Bruker selv Polar Wearlink+ med min android telefon, fungerer knirkefritt :)

Her er min :)

La til en del av dere for noen uker siden - artig å både følge andre og ha følgere :D En liten motivasjonsboost :)

Det er veldig motiverende når du vet at noen faktisk får med seg hva du driver med der ute.

Har vurdert batteridrevne ladere/solcelle ladere, men det er ikke snakk om mange oppladinger de kan ha. Om man er ute i 25 timer pluss er det et lite alternativ.

Jeg vet at Garmin Forerunner 910XT har batteritid på 20 timer, men om det er med GPS er jeg usikker på. Evnt. om det er noen andre klokker som har bedre batteritid med GPS.

Det kjekkeste hadde vært en Polar klokke, men Polar Personal Trainer funker dessverre ikke med Endomondo.

Tror ikke det finnes med gps klokker over 20 timer altså, ikke som jeg har hørt om ihvertfal.

Men om du kjøper noe ale denne usb charger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes med gps klokker over 20 timer altså, ikke som jeg har hørt om ihvertfal.

Men om du kjøper noe ale denne usb charger ?

Nei, det er det jeg er redd for. Jaja, får heller bare ta tiden og skrive inn manuelt på Endomondo. Litt kjedelig å ikke få med distansen da.

Tror ikke den USB chargeren er nok igrunn. Her er det snakk om hyttetur i noen dager uten tilgang til strøm. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dratt med seg et bilbatteri på fjelltur, jeg liker ideen! :D

Garmin Fenix virker ganske så genial til fjellturer, og de påstår at med GPS kan den ha batteritid opp til 50 timer. Problemet der er at den er lite nyttig når jeg skal løpe (er helt avhengig av Audio Coach fra Endomondo), og pulsbeltet ikke funker mot iPhone.

Er også en mulighet å kjøpe Polar RS800CX med løpesensor i tillegg. Men da begynner vi å snakke ganske mye penger, og selv om teknologi frister tror jeg det blir med stoppeklokken for denne gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...