Gå til innhold

Endomondo! Din bruker?


Tarjeii

Anbefalte innlegg

Dette er meg: Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

Denne pulsklokken vil bruke endomondo som tracking site. Begge selskapene er danske.

Leikr

Den virker sykt fet, støtter ANT+ (Garmin) og Bluetooth Smart (iPhone 4s/5) og mange nye Android mobiler. Støttet prosjektet på Kickstarter og får forhåpentligvis klokken i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye på bærtur er kaloriberegningen til Endomondo. Det virker for meg som den logger villt mye forbruk.

Må man ha pulsbelte til for å få dette mer korrekt? Er det noen som har erfaring med å bruke pulsbelte med Endo?

Enig med NinaLand. Jeg er en nerd å tracker med pulsbelte til Garmin på Android (importerer TCX fil til endomondo) og med en Suunto klokke. Idag ble det noe feil med loggingen på Garmin appen å jeg tastet in snittpulsen fra Suunton i Endomondo => mye forskjell i kcal forbruk. 595 på Suunto og 843 på Endomondo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Digger Endomondo! Morsomt og utrolig motiverende. Du får presset deg ganske bra hver økt fordi du ønsker at statistikken skal se bra ut, og du vil slå din personlige eller andres bestetid ;)

Bare å legge meg til: Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

jau... og akkurat der ligger utfordringen når en skal ha roliglangkjøring over tid... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp tatt bruk endomondo selv, rett å slett et arti leketøy:)

Men når dere bruker endomondo hvor har dere tlf hen? bukselomme, jakkelomme? Oppdaget i helga at jeg har gått 1km lengre enn foreldrene mine på samme tur. Hvor får man mest nøyaktige målinger hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ha den på armen i en holder. Det skal ikke ha noe å si hvor du har den tror jeg. Har ikke selv erfart det, men vet av mange som har opplevd at GPS krøller til ruten innimellom, uten at jeg vet hvorfor. Hvis den har målt 1 km for langt så er det sikkert mulig å se på kartet hvorfor den målte feil. Jeg pleier å vente litt så GPSn får peilet seg inn før jeg trykker "start"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...