Gå til innhold

Endomondo! Din bruker?


Tarjeii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fungerer fint på min da, jeg har nyeste!

Har du ICS? Min gikk i dvale eller noe hele tiden, så jeg hadde visst gått i noen hundre km/h. 23 sekunder hadde jeg visst brukt på turen der jeg først gikk en halvtime, så kjørte innom moren min, snakket litt og dro hjem igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, såpass! jeg bruker gps og ics og fungerer utmerket. Men kom sterkere tilbake :)

Har ikke hørt om denne før, jeg bruker http://www.sports-tracker.com/ under sykkelsesongen :)

Brukte faktisk den før, men nå skal ikke jeg reklamere for noe her. Men jeg synes endomondo har vært den mest nyaktige av de jeg har prøvd, og har prøvd de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare prøvd denne ene, så jeg har ingen å sammenligne med. Har endomondo flere muligheter? Tenker på å kunne legge inn flere aktiviteter blant annet.

Hva slags aktiviteter tenkte du på? Jeg har prøvd begge, og synes Endomondo er best, men smak og behag :) Endomondo har f.eks månedlige konkurranser på nettsiden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd denne ene, så jeg har ingen å sammenligne med. Har endomondo flere muligheter? Tenker på å kunne legge inn flere aktiviteter blant annet.

Endomonde har en mye finere oversikt på siden sin, mye morsomme konkuranser. Har løpt mange løp med endomonde og de andre og har funnet ut at endomondo var den mest nyaktige av de jeg har testet. Men det er smak og behag, jeg kommer ikke til å bytte vekk fra endomondo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på andre aktiviteter enn løping, sykling og lignende, men det er kanskje ikke så målbart med vekttreningen :unsure:

Nå fikk jeg lyst til å teste ut denne dere anbefaler, det er mildt ute og sykkelsesongen kan starte når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på andre aktiviteter enn løping, sykling og lignende, men det er kanskje ikke så målbart med vekttreningen :unsure:

Nå fikk jeg lyst til å teste ut denne dere anbefaler, det er mildt ute og sykkelsesongen kan starte når som helst!

Go go! :) Endomondo er veldig bra, kult at den kan addes på face sin timeline også..pusher deg litt ekstra, når folk kan følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt inn nyeste versjon av ICS på telefonen min (den offisielle). Etter ca et minutt med avslått skjerm stopper den å logge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...