Gå til innhold

Nutrilett og andre slankebarer


Snopegrisen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man absolutt må er vel mørk, helst så mørk som mulig, sjokolade det beste?

http://www.marksdailyapple.com/why-you-should-eat-and-drink-high-cacao-dark-chocolate/#axzz1o95is7LT

Og hvis man vil dra den enda lengre finnes det sikkert oppskrifter på nettet hvis man vil lage sine egne, sukkerfrie sjokolader, med økologisk kakaopulver og stevia som søtning f.eks. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aha! ikke dumt :) det skal jeg prøve. hvorfor får aldri MENN sjokoladesug!!?

Asster: ja, jeg vet det, men folk mener så mye forskjellig, så ville bare høre om noen her hadde noen formening :)

Tipper det er fordi menn flest spiser mer enn kvinner. Føler mange jenter spiser alt for lite, og går dermed rundt og er sultne hele tiden. Går man rundt og er sulten, er det lettere å falle for fristelser. Spis ting som metter, kjøtt og grønnsaker! Ikke start dagen med "2 ryvita-knekkebrød med hvitost", da er du like sulten igjen to timer etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha! ikke dumt :) det skal jeg prøve. hvorfor får aldri MENN sjokoladesug!!?

Asster: ja, jeg vet det, men folk mener så mye forskjellig, så ville bare høre om noen her hadde noen formening :)

Sitter med sjokoladesug akkuratt nå..som hvis blir gitt etter resulterer i potetgullsug :p hah

Trikset mitt er å alltid ha mager vaniljekesam og jordbær/blåbær i frysern (altså bare bæra i frysern)...mix and enjoy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, seriøst biffsug? Hm. Forklarer litt. Hvis jeg har kjempelyst på sjokolade blir det ofte en av følgende en Atkins bar, mørk sjokolade, stivpiska eggehviter med sukrin og kakao, har i litt kakao i kaffen eller så hender det seg jeg bare gir etter å spiser en Stratos :D Men som en ovenfor skrev så får ofte kvinner "sug" fordi vi spiser for lite, for meg stemmer det godt - er jeg mett er ikke sjokoladen noe problem.

Jeg mener Atkins barene er bedre en Nutrilett fordi de inneholder mer fett og proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg absolutt MÅ ha sjokolade en dag, spiser jeg en vanlig sjokolade. Da gjerne en 200 g melkesjokolade. Kanskje to. De diettbarene er sjeldent så himla fantastisk uansett.

Utrolig nok synes jeg faktisk en del proteinbarer er like digg som godteri. Swebar sin Fudge Crisp for eksempel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...