Gå til innhold

Smakstest av 11 proteinpulvere!


neigutten

Anbefalte innlegg

Lateralus: som motsvar til innlegget du nettopp kommenterte... Jeg synes du har gjort en fantastisk bra og god jobb! Jeg har lenge savnet en slik oversikt jeg! Og selvfølgelig vil det være subjektive meniinger, der er jo alle type anmeldelser, så vel som av restauranter, filmer, bøker med mer. Likevel velger vi jo å lese og gå litt ut fra slike anmeldelser, da det i alle fall gir en pekepinn. Jeg er utrolig takknemlig for at du har tatt det bryet med å kjøpe inn og teste disse pulverne, samt fremstille dine meninger og vurderinger på en så god og oversiktelig måte. Takk!! Og skal etter ditt tips gå til anskaffelse av Myoprotein :)

Tusen takk, Inger-Lise! Nå ble jeg glad :D Det var ikke meninga å gi en fasit, kun en pekepinn. Virker som om du har skjønt tegninga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ville nå tro at de fleste skjønte at du her ikke skulle presentere den ultimate "fasiten", men bidra med dine innspill og heller generere til ytterligere meningsutveksling og erfaringer knyttet til de ulike pulverne =) Har som sagt lenge lett etter en sånn en jeg! Og finner hjelp i dine kommentarer. Selv for eksempel er jeg ekstreeemt glad i de søte pulverne, gjerne de som er "alt for søte". Så der du kommenterer at det blir for søtt tenker jeg at sikkert er perfekt for meg, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker intiativet! er selv veldig kresen på all kunstig smak- men den smaksprøven jeg har hatt av Myoprotein Mocca var nydelig. Har active elite gold sjokolade, og den er _helt_ grei. Ellers har jeg choko rite vanilje og peanøttsmør fra iherb, der jeg synes vanilje var veldig god, mens peanøttsmøret ble kvalmende her også. Men dette har kun blitt prøvd i havregrøt, så er sikkert kjempe godt i kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden likte jeg!

Ser nesten ut for at jeg må spare opp å prøve meg på myomocca neste gang. Har hørt så utrolig mye bra om det :D

Har et jeg kan fraråde iallefall: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-pro

Mutant Pro med sjokoladesmak - synes den har kunstig sjokoladesmak, og er i grunn ganske kvalmende. Bruker den litt i bakst, ikke til stort annet..

Edit:

69g protein per 100g, for å ha det også med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden likte jeg!

Ser nesten ut for at jeg må spare opp å prøve meg på myomocca neste gang. Har hørt så utrolig mye bra om det :D

Har et jeg kan fraråde iallefall: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-pro

Mutant Pro med sjokoladesmak - synes den har kunstig sjokoladesmak, og er i grunn ganske kvalmende. Bruker den litt i bakst, ikke til stort annet..

Edit:

69g protein per 100g, for å ha det også med ;)

Men andre smaken : http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-pro er ganske god syntes jeg, og jeg hater vanligvis den type smaker.. banan/jordbær er slagerne her, men gjorde jobben den der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på et tidligere innlegg her med omtale av proteinpulveret Chocorite, kjøpt på iherb! Det er helt fantastisk godt på smak synes jeg, spesielt den med brownies-smak! :D de anbefales virkelig etter min mening i alle fall. Men jeg foretrekker tykkere konsistens, så derfor jeg ikke har for mye av dette. Men dersom det blandes i kesam/cottage cheese/skyr trenger en jo bare smaken - og den stiller etter min mening i en egen liga på disse :) må jo også anbefale trådstarter å prøve det fra scitec nutrition, protein delite! De er veldig gode på smak, og smaker ikke kunstig + får tykk, milkshake-aktig konsistens :) den med sjokolade og kokos + jordbærsmak med hvite sjokoladebiter er goood :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og 10% studentrabatt på studentkortet.no om du er medlem der.

GG har forresten salg på tokilos bøtta av ON 100% nå. Koster 599,- til vanlig og 529,- nå, med 10% oppå det igjen blir det 470-ish. Det er ikke så gææærnt. De har også salg på 900g-boksen av 100% Casein. Tror den koster 399,- til vanlig og 299,- nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 10% studentrabatt på studentkortet.no om du er medlem der.

GG har forresten salg på tokilos bøtta av ON 100% nå. Koster 599,- til vanlig og 529,- nå, med 10% oppå det igjen blir det 470-ish. Det er ikke så gææærnt. De har også salg på 900g-boksen av 100% Casein. Tror den koster 399,- til vanlig og 299,- nå.

Litt off topic men kreatin er nå LATTERLIG billig på GG.no Bestiller det sammens med whey pulveret, så kommer jeg over 500kr. Dis gon' be gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...