Gå til innhold

Smakstest av 11 proteinpulvere!


neigutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker MyRevolution sin Mocha Chocolate. Helt enig i at den er tykk, som milkshake :D Og desidert best med melk. Shake, la stå i kjøleskap en liten stund, og shake på nytt..

Men.. Den er sabla dyr for en lutfattig student. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker MyRevolution sin Mocha Chocolate. Helt enig i at den er tykk, som milkshake :D Og desidert best med melk. Shake, la stå i kjøleskap en liten stund, og shake på nytt..

Men.. Den er sabla dyr for en lutfattig student. :ninja:

Rå god den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jeg har prøvd:

- cookies and cream

- extreme milk chocolate

- double rich chocolate

- banan (husker ikke navnet)

Favoritten er definitivt extreme milk chocolate, da den er søtere enn double rich. Er egentlig ikke så fan av sjokoladesmak (typ sjokolademelk), men denne digger jeg!

Cookies and cream anbefaler jeg ikke, den smaker bare krem:p Liker den kun i fluff, eller blandet i grøt sammen med sjokoladeprotein. Kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Bananproteinet smaker veldig kunstig banan, men er god om du ikke bryr deg om sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd noe proteinpulver før, så dette var en flott tråd for min del :)

Hvor kan man få kjøpt den Myo Mocca utenom på nett? Prøvde å bestille fra myrevolution, men prisen ble dobbelt så dyr inkl frakt (for det de kaller favorittpakken)! Hvem gidder å betale over 600 kr for 600 gram proteinpulver??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest SlettetBruker4

Litt off-topic, men håper vil svare :)

Jeg lager mye proteinkaffe, men kom til å tenke på at den varme kaffen kanskje "ødelegger" proteinene? Er det ikke noe med at proteinene ikke tåler varmen, eller er det feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteiner kan denatureres, men det ødelegges ikke ernæringsmessig :)

For eksempel er biotilgjengeligheten (dvs. hvor mye kroppen din tar opp) større for kokte (denaturerte) egg enn for rå. Så det er i utgangspunktet ikke naturlig å anta at du "ødelegger" proteinene v. å varme dem.

Hvordan lager du proteinkaffeen da? Det har seg tilfeldigvis sånn at jeg er kaffeinoman :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker4

Takk for informativt svar :)

Så bra! Så man kan beregne proteinkaffens proteiner i "proteinregnskapet"? hehe.

Da er vi to! Jeg lager en kopp svart kaffe, og blander Mocca protein med 0.5 dl melk (man kan bruke vann hvis man vil det). Så heller jeg kaffen oppi den store koppen med proteinpulver- og melkeblandingen. Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informativt svar :)

Så bra! Så man kan beregne proteinkaffens proteiner i "proteinregnskapet"? hehe.

Da er vi to! Jeg lager en kopp svart kaffe, og blander Mocca protein med 0.5 dl melk (man kan bruke vann hvis man vil det). Så heller jeg kaffen oppi den store koppen med proteinpulver- og melkeblandingen. Enjoy!

Jeg er ikke helt sikker på om dette er riktig, men jeg har lest at proteinpulvere kan varmes opp imot 200 grader. Ta det med en klype salt, for jeg er ikke 100% sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...