Gå til innhold

På tv: Fra glamourmodell til bodybuilder på åtte uker!


Spower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Da er jeg nok allerede såpass høyt oppe/slapper av etter en fin liten ligacup seier! På bursdagen min! LFC må jo bare vinne!

Men tøft at norske kanaler/kanaler som kan vises i Norge faktisk "tør" å vise noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For at hun ville bygge SÅ mye muskler/ha så liten fettprosent. Vet det nok er å banne litt i kirka her, men nå tilhører jeg den type jente som syns at jenter skal være fit og feminini, ikke muskuløse ;)

Personlig synes jeg noe midt i mellom er pent. Altså tydelig trent, men litt softere enn dette. Men det er hva jeg ønsker å oppnå selv, om noen ønsker noe annet så får det være deres sak. Men bare fordi man er muskuløs trenger man vel ikke automatisk å bli mandig vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent ingen forståelse for at hun ville gjøre det med en kropp som fra før av var ganske pen jeg, men hver sin smak :p

Sounds like the words of a weak person!

Neida ;)

Men seriøst, skjønner ikke hvordan folk kan skrike om at hun har bygga så sykt mye musker.. Hun har da virkelig ikke holdt på så lenge, og det er da store begrensninger for hvor mye hun kan ha pakka på seg på den tida? Er viktig å skjønne at en person ser alvorlig mye større ut med en gang man blir skrapa.

Når hun er uttafor konkurranseform og ikke er smørt inn i den brunost-luktende dritten så synes jeg faktisk hun ser relativt bra ut..

Minus puppene da, de kunne hun spart seg for :p

jodie-marsh-for-body-photography.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sounds like the words of a weak person!

Neida ;)

Men seriøst, skjønner ikke hvordan folk kan skrike om at hun har bygga så sykt mye musker.. Hun har da virkelig ikke holdt på så lenge, og det er da store begrensninger for hvor mye hun kan ha pakka på seg på den tida? Er viktig å skjønne at en person ser alvorlig mye større ut med en gang man blir skrapa.

Når hun er uttafor konkurranseform og ikke er smørt inn i den brunost-luktende dritten så synes jeg faktisk hun ser relativt bra ut..

Hun har jo ikke så mye muskler..Se på armene hennes de er ikke store.

Men å gå fra sånn hun var og helt skrapa så blir konstrasten ganske så stor. I tillegg til den jævla fargen da:p

Og ja til vanlig ser hun ikke så ille ut nei:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ikke så mye muskler..Se på armene hennes de er ikke store.

Men å gå fra sånn hun var og helt skrapa så blir konstrasten ganske så stor. I tillegg til den jævla fargen da:p

Og ja til vanlig ser hun ikke så ille ut nei:thumbsup:

Det er jo akkurat det jeg sier :p Synes ikke hun har så sinnsykt mye muskler som folk skal ha det til i det heletatt..

Skjønner ikke fuzzet og alle de teite reaksjonene til folk :p Hun har valgt å endre kroppen sin, og så lenge hun er happy så synes jeg hun skal få lov til å gjøre akkurat hva hun vil uten at folk slenger dritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det jeg sier :p Synes ikke hun har så sinnsykt mye muskler som folk skal ha det til i det heletatt..

Skjønner ikke fuzzet og alle de teite reaksjonene til folk :p Hun har valgt å endre kroppen sin, og så lenge hun er happy så synes jeg hun skal få lov til å gjøre akkurat hva hun vil uten at folk slenger dritt :)

Ja var det jeg mente også.... Var enig med deg.

Før hadde hun en del fett ( nei jeg sier ikke at hun var feit ) ,og tar man bort det blir det fort litt muskler synlig. Om jeg stripper meg for det jeg har av fett så blir jeg ikke så mye mindre( har ikke så mye fett å ta av), men ser kanskje større ut fordi musklene kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, støtter Velvet her altså, Jodie Marsh var finere før :p

Finere før?? Grunnen for at hun har så lav fettprosent på de mest ekstreme "etter" bildene er jo fordi hun skulle stille. Om du ser på bildet Hans fredrik postet ser hun jo mer ut som hun gjør på "off"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...