Gå til innhold

På tv: Fra glamourmodell til bodybuilder på åtte uker!


Spower

Anbefalte innlegg

Siden du legger ved spørsmålstegn i posten din, så svarer jeg. Men jeg legger ballen død etter dette, da det virker litt som om noen kanskje ble en smule irritert av mine utsagn....:whistling:

"Hun må vel få lov til å ha på seg akkurat så mye sminke hun vil?"

- Jeg har ikke sagt at hun ikke får lov til å ha på seg så mye sminke hun vil. Det jeg sa var at hun hadde vært mye finere uten, fordi hun er/var en flott jente som desverre forsvinner/forsvant under sminken....

"Ser ikke helt hva sminken har med at hun går fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre?"

- Dette med sminke har ikke direkte noe med det å få fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre. Men det handlet om Jodie Marsh (som var hovedpersonen i dokumentaren), og da syntes jeg ikke det var irrelevant å diskutere dette heller....

Jeg ble ikke irritert, men heller i "diskusjonshumør", men nå føler jeg at det dabber litt av. Hva er poenget i å diskutere om hun bruker mye sminke eller ikke? Eller i det hele tatt å diskutere at vi diskuterer det..:D If you catch my drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, jeg ser ikke poenget med å overrreagere fordi noen andre poengtete at Jodie brukte mye sminke på trening..

Okey, jeg tok kanskje litt hardt i på den posten der, men jeg blir så oppgitt over at folk må pille på småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun levde på shaker i 8 uker? :eek:

Hadde vel mye å gjøre med at hun var vegetarianer? Finnes det noen planter/nøtter/frukt etc med mye proteininnhold? Det beste jeg kan komme på er bønner, men syns hun kunne prøvd seg på noen proteinboller eller liknende...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist

Jeg ble ikke irritert, men heller i "diskusjonshumør", men nå føler jeg at det dabber litt av. Hva er poenget i å diskutere om hun bruker mye sminke eller ikke? Eller i det hele tatt å diskutere at vi diskuterer det..:D If you catch my drift.

Sist jeg sjekket diskuterte jeg det ikke engang, jeg konstanterte hva jeg synes om det, diskusjonen ble derimot startet av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Citius, glem sminken! Var ikke sminke denne tråden handlet om!

Selv ble jeg litt skuff over "dokumentaren".. Syns hun bare så veldig tynn ut, med magemuskler liksom.. Men hun skal få kjempe cred for innsatsen.. herregud, så mye trening på så kort tid! Tøft gjort sånn sett!

Men etter å ha sett ferdig det lille som var av opptak , så satt jeg igjen med en sånn.. :meeh.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Citius, glem sminken! Var ikke sminke denne tråden handlet om!

Selv ble jeg litt skuff over "dokumentaren".. Syns hun bare så veldig tynn ut, med magemuskler liksom.. Men hun skal få kjempe cred for innsatsen.. herregud, så mye trening på så kort tid! Tøft gjort sånn sett!

Men etter å ha sett ferdig det lille som var av opptak , så satt jeg igjen med en sånn.. :meeh.. !

Jeg synes også hun var veldg tynn til å være bodybuilder, passet bedre i fitness!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa i starten at hun hadde trent mye og hardt i tre år før hun startet prosjektet. Og jeg synes dokumentaren var mer , hvordan miste fett og beholde opparbeidede muskler. For det var vel strengt tatt det som skjedde? Noe annet jeg reagerte på var de UTROLIG tynne beina hennes, og pannekakeflat rumpe. Den eneste med flatere rumpe var hun eneste som tapte for Jodie. Men hun trente jo alltid med lange, vide bukser og bar overkropp. Tror det kunne gått bedre om hun hadde fulgt med musklene i bena like mye som overkroppen.

Men ok program og se, men tror mange kunne gjort det samme, med en fleksibel jobb, ubegrenset tid til trening og penger til kosthold og eksperthjelp, og ingen barn og mann og ta hensyn til. Sier ikke at JEG er i stand til det, men mange andre...så skal jeg ikke si noe om sminking og det og style seg til trening.He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke hjelpe for jeg jeg synes jodie gjør dårlig reklame for fitnessindustrien...det finnes så ufattelig mange dyktige kvinnelige utøvere som har brukt mange år og masse innsats for å se så sykt mye bedre ut enn det hun gjør og likevel kaller seg bodybuilder, men får de forsider og like mye mediaoppmerksomhet som jodie? nei, fordi media vil ha freakshow og lettvinte hurtigløsninger. Det er langt fra det fitnessverden står for; "hard work and persistance pays off" er ikke akkurat noe som lyser av den hurtigrippa syltynne jodie-kroppen...sorry, alle som er imponert av henne, jeg ser bare en fortvila glamourmodell med dalende karriere som er villig til hva som helst for å bli omtalt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke hjelpe for jeg jeg synes jodie gjør dårlig reklame for fitnessindustrien...det finnes så ufattelig mange dyktige kvinnelige utøvere som har brukt mange år og masse innsats for å se så sykt mye bedre ut enn det hun gjør og likevel kaller seg bodybuilder, men får de forsider og like mye mediaoppmerksomhet som jodie? nei, fordi media vil ha freakshow og lettvinte hurtigløsninger. Det er langt fra det fitnessverden står for; "hard work and persistance pays off" er ikke akkurat noe som lyser av den hurtigrippa syltynne jodie-kroppen...sorry, alle som er imponert av henne, jeg ser bare en fortvila glamourmodell med dalende karriere som er villig til hva som helst for å bli omtalt igjen...

Dette jevnstiller seg litt med hva som skjedde for et par år siden her i Norge. En glamourmodell bestemte seg for å konkurrere i NM i bodyfitness og dette skapte mye oppmerksomhet rundt henne og til dels sporten. Mens alle de som har lagt hjerte og sjel i trening og kost i årevis får sjeldent så mye som et nikk fra media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...