Gå til innhold

På tv: Fra glamourmodell til bodybuilder på åtte uker!


Spower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror den største og beste forvandlingen hun kunne gjort var å gå på badet og fjernet (ALL) den sminken. Jeg liker ikke å snakke nedlatende om folk, men jeg syntes virkelig ikke det er fint med så mye sminke.

post-36-14440834001764_thumb.jpg

post-36-14440834002216_thumb.jpg

Men jeg tror det bunner og grunner i veldig lav selvfølelse og sikkert også mye press fra omverdenen. Det er jo tydelig at hun har gjennomgått et par operasjoner bare i ansiktet. Tragisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den største og beste forvandlingen hun kunne gjort var å gå på badet og fjernet (ALL) den sminken. Jeg liker ikke å snakke nedlatende om folk, men jeg syntes virkelig ikke det er fint med så mye sminke.

Vil ikke si at det der er noe Jodie Marsh-fenomen, men heller vanlig tilfellet blandt veldig, veldig mange jenter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at det der er noe Jodie Marsh-fenomen, men heller vanlig tilfellet blandt veldig, veldig mange jenter :p

Helt klart ikke, bare se på f.eks. Kissie. Jeg syntes bare det er så tragisk. Det finnes faktisk så mange vakre jenter som gjemmer seg bak en maske av sminke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt det på opptak nu, så ser jeg det vel når jeg kan.

Respekt av det hun har gjort med kroppen sin, men jeg personlig mener hun burde trent ett år til før hun gikk på scenen.

Var ikke mye imponerende muskelmasse det der.

Men da hadde det jo ikke blitt tv-program av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det m sminka er uviktig spør du meg... Hun er jo glamour så er jo den del av rollen:D synes og hun var penere uten den heftige øyesminken men det er egentli ikke relevant..:)

Hehe ... Går jo ikke an å si hun ikke er sexy da.. For det er hun, og hvis jeg kunne fått den fysikken hun fikk 8 uker hadde jeg ikke akkurat klaget..

Ja man burde brukt lenger tid. Med det var jo tross alt for å se om det gikk an, og for å lage program..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke relevant? Forsåvidt ikke, for det handlet om hvordan hun gikk fra glamourmodell til bodybuilder på 8 uker. MEN, det handlet om at hun forvandlet seg fra en "rolle" til en annen og her blir det diskutert rundt det. Min personlig mening er at den "forvandlingen" hun hadde vært best tjent med var å fjerne 98 % av den sminken hun har i ansiktet....

....mulig jeg er gammeldags, men jeg foretrekker et naturlig utseende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke relevant? Forsåvidt ikke, for det handlet om hvordan hun gikk fra glamourmodell til bodybuilder på 8 uker. MEN, det handlet om at hun forvandlet seg fra en "rolle" til en annen og her blir det diskutert rundt det. Min personlig mening er at den "forvandlingen" hun hadde vært best tjent med var å fjerne 98 % av den sminken hun har i ansiktet....

....mulig jeg er gammeldags, men jeg foretrekker et naturlig utseende....

Ja og det er din mening;) og we get the point.. Men dette handler vel ikke om sminken til dama? :p

Skulle ønske jeg fikk sett programmet!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må vel få lov til å ha på seg akkurat så mye sminke hun vil? Ser ikke helt hva sminken har med at hun går fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre? Og sånn off topic: jeg synes fitnessutøvere/kvinlige bodybuildere bruker minst like mye sminke når de står på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må vel få lov til å ha på seg akkurat så mye sminke hun vil? Ser ikke helt hva sminken har med at hun går fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre? Og sånn off topic: jeg synes fitnessutøvere/kvinlige bodybuildere bruker minst like mye sminke når de står på scenen.

Siden du legger ved spørsmålstegn i posten din, så svarer jeg. Men jeg legger ballen død etter dette, da det virker litt som om noen kanskje ble en smule irritert av mine utsagn....:whistling:

"Hun må vel få lov til å ha på seg akkurat så mye sminke hun vil?"

- Jeg har ikke sagt at hun ikke får lov til å ha på seg så mye sminke hun vil. Det jeg sa var at hun hadde vært mye finere uten, fordi hun er/var en flott jente som desverre forsvinner/forsvant under sminken....

"Ser ikke helt hva sminken har med at hun går fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre?"

- Dette med sminke har ikke direkte noe med det å få fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre. Men det handlet om Jodie Marsh (som var hovedpersonen i dokumentaren), og da syntes jeg ikke det var irrelevant å diskutere dette heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må vel få lov til å ha på seg akkurat så mye sminke hun vil? Ser ikke helt hva sminken har med at hun går fra glamourmodell til bodybuilder å gjøre? Og sånn off topic: jeg synes fitnessutøvere/kvinlige bodybuildere bruker minst like mye sminke når de står på scenen.

Hvordan de sminker seg når de er i konkurranse kan vel ikke akkurat sammenlignes med hvordan de sminker seg på en vanlig trening? Det er da ingen som har tenkt å nekte henne å sminke seg, men det må da være lov å si man synes det er drøyt allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de sminker seg når de er i konkurranse kan vel ikke akkurat sammenlignes med hvordan de sminker seg på en vanlig trening? Det er da ingen som har tenkt å nekte henne å sminke seg, men det må da være lov å si man synes det er drøyt allikevel!

Joa, hvis du har en ytterst stor trang til å fortelle folk at "Jodie marsh bruker masse minke, og det synes ikke JEG er noe fint!!!", så skal du for all del få lov til å lette på trykket. Men jeg ser virkelig ikke meningen med å poengtere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...