Gå til innhold

en klærlig påminnelse til alle som fortviler oppå badevekta...;)


ooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda,selvfølgelig må man ikk glemme at man ikke akkurat blir noen bedre perosn av å slanke seg,men det hjelper lite å lese d der når man føler seg så ræva som dt går an feks,det fikser ikke biffen...tror man mååå ha litt selvforakt for å greie å gå ned i vekt og forandre livsstilen jeg!

ja, det er det øyeblikket du er fornøyd med det du ser i speilet at slaget er tapt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) kjøpte badevekt igår og veide 3kg mindre selv om jeg ikke så noe synlig framgang, men har økt mye i styrke de siste ukene.. Bra jeg også tok med måleband mens jeg kjøpte vekten på Ikea :p Bare å starte å måle da

Måtte du sette sammen badevekta selv siden du kjøpte den på ikea?:rofl:

Vet jeg har dårlig humor, hehe..:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det øyeblikket du er fornøyd med det du ser i speilet at slaget er tapt!;)

Fack. Seriøst? Jeg stod foran speilet i går og bare "what, jeg liker hva jeg ser" og haha...når jeg la meg i går så lå jeg da der og bare "hmm, du, magen er da ikke så stor nå, er den?".

Skal ned pittelitt til altså. Selv om jeg liker meg selv:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fack. Seriøst? Jeg stod foran speilet i går og bare "what, jeg liker hva jeg ser" og haha...når jeg la meg i går så lå jeg da der og bare "hmm, du, magen er da ikke så stor nå, er den?".

Skal ned pittelitt til altså. Selv om jeg liker meg selv:p

En finfin mellomting er bra;) Lik deg selv men man kan vel alltid bli bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målebånd <3

Skulle ønske folk ikke var så opptatt av de tallene på vekta.

Kom i prat med noen der samtalen dreide seg om "min vei" til interesse for kosthold og trening, og jeg fortalte at jeg hadde vært overvektig. Ble spurt hvor mye jeg hadde gått ned, og jeg sa at jeg ikke hadde veid meg så mye, men tatt av meg 15 cm rundt midjen og tidligere hadde en BMI på 27. Veide rundt 65 da jeg var større og 55 nå. "10 kg er ikke så mye da..."

- Men hva med de FEMTEN føkkings centimeterne?! Og at 10 kg er nesten 20% av hva jeg veier nå, samt at jeg er 1,55 høy? Spiller vel ingen rolle om 65kg ikke er et tall som "anses som overvekt", når personen som hadde den vekta veide mer enn normalvekt.

Må vel begynne å dra fram før-bilder av meg selv hver gang jeg ender opp i sånne samtaler. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...