Gå til innhold

Proteinshake smaker ekkelt..


heijmeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det er jo bare tull...

Har dere en stygg proteinshake, kjøp en ny med annen smak fra en annen leverandør! :)

De absolutt 2 beste shakene jeg har smakt er prozyme fra www.tn.no med sjokolade smak blandet med melk og sjokolade Mocca fra MYO!

Utfordring, smak en av de to nevnte og si om dere liker det ller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare tull...

Har dere en stygg proteinshake, kjøp en ny med annen smak fra en annen leverandør! :)

De absolutt 2 beste shakene jeg har smakt er prozyme fra www.tn.no med sjokolade smak blandet med melk og sjokolade Mocca fra MYO!

Utfordring, smak en av de to nevnte og si om dere liker det ller ikke:)

Skal testes ut når jeg får penger igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge vurdert å prøve proteinshake og fikk endelig satt planen ut i live da Coop hadde rabatt på kosttilskudd fra PF. Jeg var kjempe spent og blandet meg en shake da jeg kom hjem, og jeg ble drit skuffa. Jeg synes det smakte så ekkelt og klarte ikke å få i meg shaken.

Det jeg lurer på er om det går ann å blande den ut med f.eks O´boy eller noe? Jeg har veldig lyst å få i meg proteiner da jeg ikke er flink nok til å spise nok med proteinrik mat iløpet av en dag. Vet at O´boy ikke er veldig sunt, men iogmed at shaken har "melkesjokolade-smak" så er det vel enklere å blande det i noe som har en lignende smak? Passer liksom ikke å blande det med juice..

Hjelp!:(

Jeg anbefaler Whey Gourmet fra Nordic Nutrition. Cappucino-smak. Bland ut med skummetmelk og den er helt fantastisk. Smaker iskaffe. Jeg er avhengig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Whey Gourmet fra Nordic Nutrition. Cappucino-smak. Bland ut med skummetmelk og den er helt fantastisk. Smaker iskaffe. Jeg er avhengig

Hei,

Vet du hvor man får kjøpt den? Brukte den masse til proteinkaffe, nydelig1 Men nå finner jeg den ikke noe sted?:cry:Utsolgt altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så veldig glad i sjokoladeproteiner heller... Men jeg har prøvd en med jordbær, og den smakte NØYAKTIG slik som jordbærmilkshake :D Helt utrolig god... Så nå blir det å bruke opp spannet mitt med sjokolade, også blir det rett på jordbæret igjen!

Sliten egentlig mest med å få ned aminosyrene jeg tar før trening, med ananas-smak... Det er en evig brekkeprosess, men ned må det uansett ;) Og det er den beste smaken du kan få liksom, høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="GrEmLiNgS, post:

118377, member: 3401"]http://www.norkost.no/proteinpulver_protein/C_45

Detter er en leverandør som virkelig har gjort sitt for å finne en god smak på sine produkter! kan absolutt anbefales!

Enig.. Kan også føye til at jeg har prøvd mange forskjellige merker. Ingen har smakt godt med vann. Jeg syns Norkost sitt gjør det. Jeg er kresen på smak når det gjelder proteinpulveret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt gold standard for ON (100% whey). Jeg synes alt smaker dritt med vann, det MÅ melk til hvis du vil ha en ok smak. Jeg liker jordbærsmaken (av det merket nevnt over), den smaker som jordbærmelka til Tine :p. Bland sjokolade og banan (samme merke) :D Det er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan det kan være såå vanskelig å få i seg shaken :p

Åå, det hadde vært lurt hvis vi her inne sendte deg "prøver" på de vi har:cool:. Så kunne du smakt på mange forskjellige FØR du kjøper dem og innser at de også trengte oboy-tilskudd!

Haha. hvis du har noen prøver du vil sende, så takker jeg ikke nei til det! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...