Gå til innhold

Proteinshake smaker ekkelt..


heijmeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sånn ON-TOPIC, jeg sende en mail til myrevolution på søndag, å i dag lå det smaksprøver i postkassen min.

Anbefaller de av dere som skal legge litt penger i pulver, å sende de en mail.

Smaken var det ikke noe å si på, søtt, å ikke noe ekkel ettersmak. Så jeg vil nok anbefalle det til de av dere som er VELDIG opptatt av smak, da myoprotein er noe av det beste jeg har smakt.

(Jeg tviler på at jeg kjøper det, da det er veldig dyrt kontra mye annet, å jeg bryr meg mer om hva jeg få i meg enn smak. Det skal bare ned, så smak er en bagatell..)

Lønner seg å sende noen mailer ja :D Jeg liker ikke MyR sine, de er for søte for MIN smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har smakt alt du med andre ord :)

Sikkert ikke :D Men jeg synes både PF, ON og SN smaker kunstig og ekkelt.. men tenker ikke så mye over det uansett da jeg drikker det for å drikke det - ikke for å kose meg :)

Jeg kjøper heller proteinpulver uten aspartam enn noe som smaker sukkerspinn :D

Hvis en proteinshake smaker kjempegodt så tenker jeg heller "wtf har de putta oppi her??" enn "oioioi dette var godt!" :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke :D Men jeg synes både PF, ON og SN smaker kunstig og ekkelt.. men tenker ikke så mye over det uansett da jeg drikker det for å drikke det - ikke for å kose meg :)

Jeg kjøper heller proteinpulver uten aspartam enn noe som smaker sukkerspinn :D

Hvis en proteinshake smaker kjempegodt så tenker jeg heller "wtf har de putta oppi her??" enn "oioioi dette var godt!" :huh:

http://www.norkost.no/activate_elite_gold_isolat_3000g_vanilla_cream_smak/P_606

smak og kvalitet! tro det eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta deg på ordet og prøve den nestegang :)

Eller sjokolade da om du liker det bedre! :) send en mail til Norkost å få deg en smaksprøve så kan du forsikre deg i forkant om at det smaker godt :)

kan legge til at hele activate serien egentlig smaker godt iforhold til mye annet! norkost har brukt god tid for å få det smakfulle resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte denne : https://proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-/-Kasein/Whey-Tech-1000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11178-p0000001899.aspx

Kjøpte en liten for å prøve i første omgang, men skal prøve tipsene deres! Takk :D

PF smaker ræl i forhold t mange andre merker syns jeg.. :) Sjekk Maximize, Sci Tech nutrition, Ultimate nutrition og Optimum Nutrition! :) Dalblads smakte godt en gang i tiden også.. vet ikke åssen det er pr i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...