Gå til innhold

Proteinshake smaker ekkelt..


heijmeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

dere må bli hardere da:)

De jobber jo med det, problemet er at det må litt proteinpulver til for å bli det :whistling:

Men helt ærlig. Jeg synes for eksempel Whey Gourmet sitt sjokoladepulver smaker fy og faen. Det funker kun i havregrøt. Men Whey gourmet cappucino, blandet halvt med melk og halvt med vann er skikkelig digg. Whey Gourmet med jordbær og banan måtte jeg vende meg til, mens det nå går helt greit, aller helst med melk og vann, men det går ned med bare vann også.

Ellers syntes jeg Whey Cooler med sitron smaker jern og har en skikkelig nasty ettersmak, mens andre digger det.

Proteinpulver er nok, og forblir nok helt avhengig av person til person og fra smaksløker til smaksløker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jobber jo med det, problemet er at det må litt proteinpulver til for å bli det :whistling:

Men helt ærlig. Jeg synes for eksempel Whey Gourmet sitt sjokoladepulver smaker fy og faen. Det funker kun i havregrøt. Men Whey gourmet cappucino, blandet halvt med melk og halvt med vann er skikkelig digg. Whey Gourmet med jordbær og banan måtte jeg vende meg til, mens det nå går helt greit, aller helst med melk og vann, men det går ned med bare vann også.

Ellers syntes jeg Whey Cooler med sitron smaker jern og har en skikkelig nasty ettersmak, mens andre digger det.

Proteinpulver er nok, og forblir nok helt avhengig av person til person og fra smaksløker til smaksløker!

d tar 15 sek å få ned :p d er ikke snakk om en dårlig middag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ProZyme Sjokolade frå TechNutrition! Var veldig skeptisk til proteinpulver etter eit bomkjøp tidlegare i sommar. Kjøpte proteinpulver i merket PF (Proteinfabrikken). Den skulle ha smak av "melkesjokolade", men det smakte berre heilt grusomt..! Klarte ikkje å drikke det opp - prøvde å blande tynt og tjukt, med både vatn og mjølk, til og med bruke det i bakverk, men det var heilt ubrukeleg. Først tenkte eg at kanskje proteinpulver ikkje var noko for meg, men så kom eg over ProZyme på bodywork.blogg.no og vart overbevist om at det måtte vere bra. Det beste med ProZyme er at du kan bestille ein porsjonspakke og smake pulveret før du evt kjøper ein større pakke :) Eg kjøpte ein smaksprøve og vart kjempepositivt overraska. Det smakte veldig bra - bittelitt søtt, men bortsett frå det; herrrleg sjokoladesmak ;) Brukar det i kaffien kvar morgon, shake undervegs/etter trening (blandar litt tynnare enn anbefalt, da smakar det veldig godt!) og i bakst for å heve proteininnhaldet :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg verken et eller drikk noko som er direkte vondt. Kjøpte ein 6 kg-pakke med gainer som smakte hy og huff. Eg prøvde meg ein periode, men endte opp med å kasta heile greiene i bosset. Aldri igjen.

På proteinpulver går det i MyoProtein her. Litt dyrare enn enkelte andre, men det smaker som sjokolademjølk (blanda med mjølk).

Børge sender ut smaksprøver om det er ynskjeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg verken et eller drikk noko som er direkte vondt. Kjøpte ein 6 kg-pakke med gainer som smakte hy og huff. Eg prøvde meg ein periode, men endte opp med å kasta heile greiene i bosset. Aldri igjen.

På proteinpulver går det i MyoProtein her. Litt dyrare enn enkelte andre, men det smaker som sjokolademjølk (blanda med mjølk).

Børge sender ut smaksprøver om det er ynskjeleg.

er det 4-fase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh jo, klart jeg vil. Så absolutt! Det er bare ikke så sinnsykt lett.. Spesielt fordi jeg enda bor hjemme med 5 andre, så blir vanskelig å tilrettelegge kostholdet mtp treninga. Foressten så liker jeg ikke egg/fisk/melk....

Fisk kan tilberedes på tusenvis av forskjellige måter, og krydrer du det og spiser med diverse tilbehør, så er jeg HELT SIKKER på at du finner noe du liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hva du vil.

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så avvisende når folk prøver å hjelpe deg? Nå blir jo dette litt off-topic innenfor denne tråden, men kjære vene, hvis du virkelig ønsker å få i deg proteiner så klarer du det nok. Hvis du virkelig misliker all proteinrik mat så mye som du sier, får du se på det som å ta tran. Jævlig, men bra for kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...