Gå til innhold

Proteinshake smaker ekkelt..


heijmeb

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vurdert å prøve proteinshake og fikk endelig satt planen ut i live da Coop hadde rabatt på kosttilskudd fra PF. Jeg var kjempe spent og blandet meg en shake da jeg kom hjem, og jeg ble drit skuffa. Jeg synes det smakte så ekkelt og klarte ikke å få i meg shaken.

Det jeg lurer på er om det går ann å blande den ut med f.eks O´boy eller noe? Jeg har veldig lyst å få i meg proteiner da jeg ikke er flink nok til å spise nok med proteinrik mat iløpet av en dag. Vet at O´boy ikke er veldig sunt, men iogmed at shaken har "melkesjokolade-smak" så er det vel enklere å blande det i noe som har en lignende smak? Passer liksom ikke å blande det med juice..

Hjelp!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mange som tar ei scoop oboy oppi, men du blir vant til det etter hvert :)

Noen syns det blir bedre smak med melk i. Personlig syns jeg prortilox belgian chocolat og gold standard 100% whey double rich chocolat er utrolig gode :)

Finnes også proteintilskudd med uttaaallige smaker, alt fra saftlignende til cookies and cream :) Gymgrossisten.no har veldig mye å velge i mellom. Du kan alltids sende dem mail og spørre om smaksprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Jeg går nesten utifra at du har blandet 100% whey protein med vann? Prøv 100% whey protein med melk= MYE bedre. Etter et par ganger=går ned som oboy etc!

Men prøvde en gang med vann, fikk bare brekninger! Med med iskald melk ble det etterhvert "himmelsk" kan man si. Med tanke på hva man fikk i seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lenge vurdert å prøve proteinshake og fikk endelig satt planen ut i live da Coop hadde rabatt på kosttilskudd fra PF. Jeg var kjempe spent og blandet meg en shake da jeg kom hjem, og jeg ble drit skuffa. Jeg synes det smakte så ekkelt og klarte ikke å få i meg shaken.

Det jeg lurer på er om det går ann å blande den ut med f.eks O´boy eller noe? Jeg har veldig lyst å få i meg proteiner da jeg ikke er flink nok til å spise nok med proteinrik mat iløpet av en dag. Vet at O´boy ikke er veldig sunt, men iogmed at shaken har "melkesjokolade-smak" så er det vel enklere å blande det i noe som har en lignende smak? Passer liksom ikke å blande det med juice..

Hjelp!:(

Kjøpte du den med sjokolade?

Første regel for proteinshakes, måltidserstattere etc; Styr unna sjokoprottis med mindre det er de der sjokoshakene som de hadde på tilbud, diet shake. :p

Nå har du sikkert en 3 kgsspann med protein da, så jeg råder deg til å prøve å putte det i proteinbakst istede.

Har alltid vært en sjokoladejente, men akkurat prottishakene er best i jordbær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du den med sjokolade?

Første regel for proteinshakes, måltidserstattere etc; Styr unna sjokoprottis med mindre det er de der sjokoshakene som de hadde på tilbud, diet shake. :p

Nå har du sikkert en 3 kgsspann med protein da, så jeg råder deg til å prøve å putte det i proteinbakst istede.

Har alltid vært en sjokoladejente, men akkurat prottishakene er best i jordbær!

Jeg har gudsjelov bare kjøpt en 450 gr, turte ikke kjøpe noe annet i redsel for en helt forferdelig smak! Men har prøvd nå å blande ut i melk og med litt o´boy. Er veldig usikker på å drikke, haha. Gruer meg til å smake! For en pingle jeg er! haha. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli

Jeg har merket meg det at med de to typene shake jeg har hatt, de smaker dritt i vann.

Bland de i melk, og la de stå iallefall ett par minutter før du drikker.. MYE bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snart brukt 20 minutter på å få i meg 3 dl. sjokoprottis.. kan noen komme med tips til smaker som er bedre? Jeg kan ikke bruke en halvtime hver gang jeg skal ta en shake :( Detta smaker bare ikke godt og nå har jeg dytta i to skjeer med o´boy og blandet med iskald melk.. jeg er nok alt for kresen for sjokoprottis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å prøve med melk ? :) det kommer jo veldig an på merke også. Jeg likte ikke noe særlig protein shake før, men så prøvde jeg å blande med melk å da fikk jeg det i meg, nå kan jeg si at jeg faktisk drikker proteinshake med vann å liker det, har bringebær smak :) Men da jeg drakk med melk var det kun sjokolade smak jeg fikk i meg fordi det smakte som sjokolade melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve med melk ? :) det kommer jo veldig an på merke også. Jeg likte ikke noe særlig protein shake før, men så prøvde jeg å blande med melk å da fikk jeg det i meg, nå kan jeg si at jeg faktisk drikker proteinshake med vann å liker det, har bringebær smak :) Men da jeg drakk med melk var det kun sjokolade smak jeg fikk i meg fordi det smakte som sjokolade melk :)

Jeg har blandet den jeg driver med nå i melk OG sjokoaldepulver (O'boy). Tror nok jeg skal fortsette å presse det i meg og evt. prøve annen smak senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blandet den jeg driver med nå i melk OG sjokoaldepulver (O'boy). Tror nok jeg skal fortsette å presse det i meg og evt. prøve annen smak senere.

Prøvd å blande med litt mindre melk enn det som står bak ? :) Det kan godt hende å bytte merke og smak kan hjelpe og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal blande med mindre melk blir vel bare smaken enda sterkere? Og det er jeg ikke noe særlig interessert i for å være ærlig:rolleyes:

EDIT: Jeg putta MER melk i nå nettopp og da ble smaken (logisk nok) svakere, og jeg får i meg shaken litt fortere.. herregud, jeg høres vel ut som en skikkelig prippen newbie:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Om jeg skal blande med mindre melk blir vel bare smaken enda sterkere? Og det er jeg ikke noe særlig interessert i for å være ærlig:rolleyes:

EDIT: Jeg putta MER melk i nå nettopp og da ble smaken (logisk nok) svakere, og jeg får i meg shaken litt fortere.. herregud, jeg høres vel ut som en skikkelig prippen newbie:meh:

Neida, er mye en "vanesak" for mange. Men jeg skal IKKE si noe ang smak på whey tech, da jeg kun har drukket 100% whey, noe jeg forøvrig var veldig fornøyd med.

Det du evt kan gjøre. Er å sende mail til diverse kosttilskudd leverandører. Proteinfabrikken osv. Og spørre om de har smaksprøver på proteinpulver, da får du ofte tilsendt litt(f.eks nok til 2-3shaker) og da kan du teste ut;) Jeg fikk tilsendt 100% whey, og ble værende der ;) Av PF vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er mye en "vanesak" for mange. Men jeg skal IKKE si noe ang smak på whey tech, da jeg kun har drukket 100% whey, noe jeg forøvrig var veldig fornøyd med.

Det du evt kan gjøre. Er å sende mail til diverse kosttilskudd leverandører. Proteinfabrikken osv. Og spørre om de har smaksprøver på proteinpulver, da får du ofte tilsendt litt(f.eks nok til 2-3shaker) og da kan du teste ut;) Jeg fikk tilsendt 100% whey, og ble værende der ;) Av PF vel å merke.

Det har jeg ikke tenkt på! Det skal jeg prøve på, takk for tips! Nå skal jeg dytte i meg resten av shaken, brekninger eller ikke.. her skal de inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...