Gå til innhold

Proteinshake smaker ekkelt..


heijmeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker ikke melk, og sjokoladeprotein på vann er ikke godt. MEN bland sjokoladeprotein i litt vaniljeyoghurt (evt naturell) og hakk noen nøtter å ha i på toppen så er det rene deserten! Når jeg ikke har tid til dette (som jeg somregel ikke har) så blander jeg proteinpulveret ut med bare bittelitt vann, slik at det blir en slags gugge og enten spiser den med skje eller har den på banan eller riskaker. Det går også ann å blande i litt kakaopulver og søtning, så blir det "sjokoladepålegg". smak det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke melk, og sjokoladeprotein på vann er ikke godt. MEN bland sjokoladeprotein i litt vaniljeyoghurt (evt naturell) og hakk noen nøtter å ha i på toppen så er det rene deserten! Når jeg ikke har tid til dette (som jeg somregel ikke har) så blander jeg proteinpulveret ut med bare bittelitt vann, slik at det blir en slags gugge og enten spiser den med skje eller har den på banan eller riskaker. Det går også ann å blande i litt kakaopulver og søtning, så blir det "sjokoladepålegg". smak det til.

takk for tips! Skal prøves ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg snart brukt 20 minutter på å få i meg 3 dl. sjokoprottis.. kan noen komme med tips til smaker som er bedre? Jeg kan ikke bruke en halvtime hver gang jeg skal ta en shake :( Detta smaker bare ikke godt og nå har jeg dytta i to skjeer med o´boy og blandet med iskald melk.. jeg er nok alt for kresen for sjokoprottis.

Har smakt det proteinpulveret der, og er helt enig i at d smaker dritt! Heldigvis gjelder ikke det alle prot.pulver.. STOR forskjell! Nå bruker jeg Whey Gourmet Milk Chocolate eller Vanilla å synes det er dritdigg selv blandet med vann. Bruker av og til noen dråper stevia chocolate i shaken å da smaker d skikkelig sjokkomelk :) Blander det også i kaffen ofte.. så du kan jo prøve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg snart brukt 20 minutter på å få i meg 3 dl. sjokoprottis.. kan noen komme med tips til smaker som er bedre? Jeg kan ikke bruke en halvtime hver gang jeg skal ta en shake :( Detta smaker bare ikke godt og nå har jeg dytta i to skjeer med o´boy og blandet med iskald melk.. jeg er nok alt for kresen for sjokoprottis.

du kan jo bare spise en biff eller kyllingfile` istedet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander sjokoladeprotein med 1,5 dl melk og 1,5 dl vann + 1 flat spiseskje kakaopulver + 4 dråper stevia english toffee. Det smaker nyydelig, nesten dagens mat-høydepunkt ;) Men det skal sies at andre som har fått smake shaken min synes den var grusomt stygg, så det er mulig jeg har rar smak, haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh jo, klart jeg vil. Så absolutt! Det er bare ikke så sinnsykt lett.. Spesielt fordi jeg enda bor hjemme med 5 andre, så blir vanskelig å tilrettelegge kostholdet mtp treninga. Foressten så liker jeg ikke egg/fisk/melk....

Tjener du egne penger? Om du gjør, kjøp deg noe mat du har lyst på og lag f.eks lunsj til skolen med ingredienser du liker, med mye proteiner. Du kan jo også komme med forslag til middag/mat som har proteiner i seg. Det er ikke vanskeligere enn du gjør det til sjæl:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ikke som unnskyldning, er det noe jeg ikke liker, spiser jeg det ikke rett og slett. Sånn er det. Prøv å bo hos meg i en uke, og du vil forstå..

Kan jeg spørre HVA som gjør det så mye vanskeligere hos deg enn hos andre som bor hjemme?

Jeg bor selv med folk som ikke kunne gitt mer blaffen i helse, proteiner og alt det styret.. likevel klarer jeg meg helt greit og ser resultater :) Det kommer ann på hva du gjør sjæl for å få resultater, hva du gjør sjæl for å motivere andre til å spise annerledes. Jeg er kresen jeg også men når jeg ønsker resultater er jeg villig til å dytte i meg det meste. Ikke vær redd for å teste ut forskjellig :) "What's worth the price is always worth the fight" ;)

EDIT: oij, kommentaren kom visst likt som Fighter sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spise ost og youghurt, vil det da si at jeg må spise 5 youghurter og et halvt kilo ost for å få nok proteiner?? og ingen andre er som meg, for dem spiser hva som helst. Så jo, blir faktisk vanskelig..

Om du liker Yoghurt.. hvorfor kan du ikke f.eks spise grovbrød e.l m/ost + Yoghurt til frokost/lunsj? Liker du sjokolademelk? Hvis ja; drikk det ved siden av.

Ostesmørbrød m/f.eks skinke til lunsj?

Synes det er rart om Yoghurt og ost er det eneste du liker av meieriprodukter. Men det finnes sikkert mange varianter av matretter for det også. Detta finner'u ut av med litt fantasi og lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle matbutikker, mer eller mindre :) Flytende natreen ;) Det står bak på hvor mye natreen tilsvarer i forhold til sukker i mengde. Selv bruker jeg ganske så mange dråper, men jeg er fullstendig avhengig :D

Oh yeah! Avhengig er fornavnet :p Jeg har hele tiden hatet proteinshaker, men fikk meg en liten opptur da jeg prøvde med litt mer søtning, litt mye faktisk :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...