Gå til innhold

Favorittblogg


Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke blogger folk her inne følger med på/ har som favoritt (utenom fitnessbloggen så klart ;) ) Tenker særlig på blogger om trening, mat, motivasjon osv, men gjerne også andre ting! Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Scrollet nettopp igjennom bloglovin for å dra frem de beste, men fant ingen spesiell jeg vil trekke frem. Mye kvantitet fremfor kvalitet for å si det mildt! De få jeg virkelig har likt er slettet (mangler vel sponsorer ; ) Synes derimot mange av loggbøkene her er interessante, spesielt de som inneholder tanker rundt treningen og ikke bare sett x reps (kan jo dra frem Babel sin logg som et eksempel, til tross for at det ikke er helt min type trening finner jeg det interessant). En annen jeg liker er Ojive sin blogg ("Blueprint of the life you want" har jeg lyst til å printe ut og henge opp på veggen, takk for en viktig påminnelse!) og av trening og slikt kan jeg bruke timesvis på t-nation.com, strengtheory.com og slike nettsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrollet nettopp igjennom bloglovin for å dra frem de beste, men fant ingen spesiell jeg vil trekke frem. Mye kvantitet fremfor kvalitet for å si det mildt! De få jeg virkelig har likt er slettet (mangler vel sponsorer ; ) Synes derimot mange av loggbøkene her er interessante, spesielt de som inneholder tanker rundt treningen og ikke bare sett x reps (kan jo dra frem Babel sin logg som et eksempel, til tross for at det ikke er helt min type trening finner jeg det interessant). En annen jeg liker er Ojive sin blogg ("Blueprint of the life you want" har jeg lyst til å printe ut og henge opp på veggen, takk for en viktig påminnelse!) og av trening og slikt kan jeg bruke timesvis på t-nation.com, strengtheory.com og slike nettsteder.

vent vent vent

Folk faktisk leser skitet mitt? I'm humbled.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 100days var litt både og. Noen av de var veldig inspirerende, som å hjelpe de uteliggerne osv. Men spise indisk mat? Sykle i NYC? Bli full?

Du må se det i kontekst. Alle har sine frykter. Du er redd for noe jeg ikke er redd for. Jeg er redd for noe du ikke er redd for. Det ER faktisk en "greie" med å være redd for å bli full.

Så er det seff snakk om varierende grad av frykt, men frykt er frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må se det i kontekst. Alle har sine frykter. Du er redd for noe jeg ikke er redd for. Jeg er redd for noe du ikke er redd for. Det ER faktisk en "greie" med å være redd for å bli full.

Så er det seff snakk om varierende grad av frykt, men frykt er frykt.

Ja, jeg forstår godt hva du mener og er selvfølgelig enig. Hadde bare på noe mer inspirerende på et mer generelt nivå :) Mark Manson er forøvrig konge. Du må lese boka "Models" om du liker bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår godt hva du mener og er selvfølgelig enig. Hadde bare på noe mer inspirerende på et mer generelt nivå :) Mark Manson er forøvrig konge. Du må lese boka "Models" om du liker bloggen.

snart ferdig med boka :)

Det var "some next level shit" for min del :D likte den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...